3 tipy, jak si užít předvánoční mlsání a nepřibrat

Všude samé nástrahy...
10957

Punče, svařené vína, trdelníky, cukroví, vaječné likéry... To vše a mnohem víc na nás útočí ze všech stran. Jak si udržet vaši vysněnou váhu a neděsit se nového roku, kdy se opět odhodláme zvážit? Vyzkoušejte naše tipy.

1. Healthy verze. Díky bohu, dnes už seženete téměř vše, co máte rádi ve zdravé nebo alespoň zdravější verzi. Nebojte se ochutnat raw cukroví, bezlepkovou vánočku nebo fit kokosové kuličky. Rozdíl v chuti je většinou minimální ale rozdíl v počtu kalorií je obrovský. Snažte se šetřit kalorie, jak to jen jde. Uvidíte, že to v lednu při zkoušení vašich oblíbených outfitů oceníte.

2. Vánoční drinky. Pozor na tekuté kalorie! Vánoce bez vaječného koňaku nebo punče samozřejmě nejsou to pravé, zkuste ale přemýšlet nad tím, čím si s přáteli přiťuknete a kolikrát. Jedna sklenička vám určitě neublíží, není ale úplně nutné, vypít tisíc kalorií během večera. Dopřejte si váš oblíbený vánoční drink na přípitek a po zbytek večera popíjejte například suché bílé víno, které budete dostatečně zapíjet vodou.

3. Pohyb. Nezapomeňte se ani v prosinci pravidelně hýbat. Pokud v předvánočním šílenství nestíháte posilovnu nebo vaši oblíbenou studiovou hodinu, snažte se alespoň víc chodit. Vyskočte o pár tramvajových zastávek dřív a do práce dojděte pěšky, vyběhněte schody místo zdlouhavého čekání na výtah, jděte na procházku se psem... Chůze je nejpřirozenější pohyb a každý krok navíc a spálená kalorie se přece počítá.

Reklama

sledujte nás na instagramu
vanocka
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Jakému jídlu dáváte v zimě přednost?

Reklama

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama