Co jíst PŘED a co PO tréninku

Jídlo je stejně důležité jako samotný workout. Nepodceňujte ho proto a zaměřte se na něj!
10587

Hodinu až dvě před tréninkem

Jíst bezprostředně před tréninkem se nedoporučuje. Ideální je najíst se hodinu až dvě předtím, než jdete makat.

Skvělou volbou jsou banány, které vám dodají draslík a spoustu vitamínů. Navíc nezatiží trávení.

Nebojte se ani ovesných vloček – uvařte si například kaši s trochou ovoce.

Pokud preferujete zeleninu, zakousněte se do mrkve nebo si připravte mrkvový salát.

Zkuste myslet na to, že před cvičením by do sebe člověk měl dostat 300 - 500 kalorií.

20 - 60 minut po tréninku

Vaše tělo potřebuje po zápřahu doplnit všechny potřebné vitaminy a minerály. Určitě tuhle fázi nepodceňujte a zbytečně nehladovte.

Perfektním jídlem “po” je kuře s rýží,

omeleta z vaječných bílků s celozrným pečivem,

kvalitní jogurt s mandlemi…

… nebo v případě nedostatku času - proteinová tyčinka.

Ať už dnes máte nebo nemáte trénink, nezapomínejte pravidelně a dobře jíst! Krásné tělo se totiž nedělá jen ve fitku, ale z velké části také ve vaší kuchyni!

REKLAMA