#detox: 5 tipů, jak pečovat o tělo a zvládnout předvánoční kolotoč

Užijte si každý den do Vánoc!
7767

Večeře s kamarády, nákupy vánočních dárků, firemní večírky i degustace svařeného vína a trdelníků zabere spoustu času a vyžaduje vážně hodně energie. K tomu všemu se blíží konec zimního semestru na vysokých školách, konec pololetí i doba, kdy většina zaměstnanců musí dotáhnout své úkoly do finále.

Proto je třeba začít více myslet na náš organizmus, aby tuto námahu i stres bez problémů zvládl!

1. Naplňte svou lednici vitamíny a věcmi, které vás po vánočních večírcích zachrání od kocoviny. Skvěle funguje kokosová voda i smoothie ze špenátu a banánu.

2. Obohaťte svůj pitný režim o zelený čaj a vodu s citronem.

3. Když už se chcete opít, tak vyzkoušejte červené víno s perlivou vodou. To je jedna z nejzdravějších variant!

4. Pokud si dáte raději panáka tvrdého alkoholu, tak nezapomeňte na vodu - 1 panák = 1 sklenička vody.

5. Nezapomínejte na dostatek kvalitního spánku. Pomůže vám pár kapek levandulového oleje na polštáři nebo bylinkový čaj.

Reklama

sledujte nás na instagramu
vanocka
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Jakému jídlu dáváte v zimě přednost?

Reklama

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama