Ploché břicho raz dva | Stačí upravit jídelníček!

Omezte následující věci a vyrazte na nákupy crop topů!
11285

Alkohol

V alkoholu je nejen spousta cukru, ale i látky, které dokáží dokonale zmást žaludek. Ten potom neví, kdy má dost a nutí vás jíst obrovské porce jídla.

Slazené limonády

Vsaďte na vodu a uvidíte, že vám bude skvěle! Pokud vám samotná voda nechutná, přidejte si do ní lístky máty, citron nebo čerstvou šťávu z pomeranče.

Žvýkačky

Pokud často žvýkáte, dáváte svému tělo neustále signály, že přijde čas jídla. Žaludek však pouze navnadíte polykáním šťáv ze žvýkaček a následně se nenajíte, takže si váš organismus začne ukládat tuky "na později".

Sůl

Cukr a sůl, dvě věci, které jsou čas od času potřebné, avšak pouze v malém množství.

Fast food

Pro ploché břicho je třeba dobře fungující zažívání. A tomu jídlo z rychlého občerstvení vážně nepomáhá.

Majonéza

Není salát jako salát. Jestli si objednáváte saláty se zálivkou na bázi majonézy, tak vlastně vůbec nejíte zdravě!

Hranolky

Sacharidy a tuky – nic víc vám tohle jídlo nedá. Pokud by vám však tato příloha opravdu moc chyběla, zkuste ji nahradit třeba pečenou bramborou v alobalu se zakysanou smetanou. Mňam!.

Zmrzlina

Ovocným sorbetům říkáme ano! Zmrzlině s mlékem a cukrem se však raději vyhněte.

Jídlo, které nadýmá

Fazole, čočka a další dobroty, které nadýmají, vám k plochému břichu nepomohou.

Sugar free produkty

Nápis light ani sugar free neznamená, že je to jídlo dobré, kvalitní a zdravé!

Reklama
sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Co vám zvedne náladu, když nemáte svůj den?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama