Reklama

Pozor: 6 chyb, které děláme při hubnutí

Občas je to těžké...
12226

Snažíte se ale výsledky nikde. Nebo alespoň ne takové, jaké byste si představovali. Pokud se točíte v začarovaném kruhu, zjistěte, jestli neděláte jednu z následujících chyb.

Které chyby máme na mysli?

1. Držíte stou dietu a pořád zkoušíte něco nového. To je to nejhorší, co můžete sobě ( a svému tělu ) udělat. Zapoměňte na diety, snažte se jíst pravidelně a porce přizpůsobte svému výdeji. Nechtějte zázraky na počkání a uvidíte, že výsledky se brzy dostaví.

2. Nemáte dostatek bílkovin. Příjem bílkovin při hubnutí určitě nepodceňujte.

3. Nehlídáte si kalorický příjem. Je to jednoduchá matematika. Pokud chcete hubnout, váš kalorický příjem musí být nižší než váš výdej. Rovnice, která zkrátka funguje.

4. Jdete spát s plným žaludkem. Ne nadarmo se říká, že poslední jídlo bychom měli jíst nejpozději dvě hodiny před ulehnutím do postele. Pokud jdete spát příliš sytí, vaše tělo bude mít spoustu práce s trávením a vy si dostatečně neodpočinete.

5. Cvičíte až příliš. Pokud trénujete na maximum, máte větší výdej a tím pádem toho i víc sníte a hubnutí jde obtížněji.

6. Jste na to sami. Ideální je, pokud se do hubnutí pustíte dva. Je skvělé mít parťáka s kterým všechny útrapy sdílíte a s kterým se vzájemně motivujete.

 

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama