Reklama

Zažeňte chuť na sladké: Chytře a zdravě

Známe to všichni...
11770

Nezvladatelná chuť na sladké nebo zkrátka na "něco" dobrého. Je úplně jendo, kolik je hodin nebo jestli zrovna jste nebo nejste v dietě. Když tahle neodbytná chuť přijde, musíte si s ní nějak poradit. 

Variant je několik. Buď můžete podniknout nálet na ledničku a šuplík se sladkým, o kterém tvrdíte, že do něj vůbec nechodíte, nebo se na tuhle ataku můžete připravit, a pokusit se ji ošálit. Jak?

Příprava. Právě proto, že nikdy nevíte, kdy vás chuť na sladké dožene, je dobré nepodcenit přípravu. Nebuďte ale připraveni pouze doma. Připravte se na cesty, v práci, zkrátka všude. Později to oceníte!

Nákup. Nejdůležitější bod celé přípravy. Chuť na sladké se dá celkem snadno obejít. Stačí vědět, jak na to a co mít v zásobě.

Základ jsou oříšky. Vsaďte na jakékoliv ořechy - samozřejmě nesolené - a mějte pytlík vždy po ruce. Když vás dožene chuť na sladké, dopřejte si hrst oříšků a problém bude vyřešen.

Další skvělou vychytávkou, kterou se vyplatí mít v kabelce nebo v šuplíku, jsou raw tyčinky. Tady ale pozor. Není raw tyčinka, jako raw tyčinka. Pořádně si prostudujte složení a vybírejte ty bez cukru, sladidel a zbytečných éček.

Pití. Hlad je převlečená žízeň a pokud se vaše chuťové buňky vzbouří, zkuste nejdřív vypít lahvičku kokosové vody. Nám tenhle jednoduchý trik pomáhá.

Hořká čokoláda. Když už to opravdu nepůjde vydržet a chuť na čokoládu bude silnější, než cokoliv jiného, dejte si kvalitní hořkou čokoládu s vysokým obsahem kakaa. V malém množství vám neublíží. Naopak. Její konzumace je zdravá a má spoustu benefitů.

Pohyb. A když nepomůže nic z výše zmíněného, jděte chutě "vyběhat". A tím nemyslíme doslova běh, jako takový. Zkuste se jít projít nebo si najděte jinou činost, která vás zabaví a díky které přijdete na jiné myšlenky.

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama