Reklama

5 věcí, které děláme každý den a ničí nám spánek i den, který teprve přijde

Prostě katastrofa, které se ale můžeme lehce vyhnout!
10067

1. Kofein

V kole, kávě... Podle výzkumu amerických vědců, průměrný dospělý spotřebuje kolem 300 miligramů kofeinu denně, což je 3x vyšší číslo, než je pro tělo vhodné.

2. Alkohol

No dobře, možná se to netýká úplně všech, ale víte jak... Pravidelný přísun většího množství alkoholu v našem těle odbourává možnost i upadnout do hlubokého spánku a my tak i po několika hodinách v posteli máme pocit, že jsme zamhouřily oko tak na minutu.

3. Cvičení pozdě v noci

Všichni mluví o tom, že vás workout odstaví z provozu a vy budete spát jako miminko. Chyba! Cvičení do našeho těla naopak dostává hormony, které nás nastřelí a my můžeme s odhodláním dobývat celý svět.

4. Společenský jet leg

Pokud máte svůj den nastavený podle režimu – vstávám v sedm a usínám v 11 hodin – v případě, že najednou den rozhodíte večerním posezením, nebo naopak brzkým vstáváním připravte se na celodenní chaos. Čím pravidelněji vstáváte a usínáte, tím lepší odpočinek pro vás spánek opravdu je.

5. Práce v kanceláři

Žádný vzduch, nekonečné sezení na jednom místě a puštěná klimatizace?! Tak to na hluboký spánek rovnou zapomeňte. Dávejte si pozor především na umělé světlo, které by mělo fungovat podle pravidel počasí, které panuje venku.

 

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama