6 tipů, jak zůstat ve formě podle Evy Mendes

Když máte Ryana Goslinga za manžela, motivace zůstat perfektní je prostě velká!
10002

Na Ryana se už léta stojí dlouhá fronta, která by pro něj skočila z okna / přestala jíst / zapomněla na svůj soukromý život / odstěhovala se za oceán. No nebudeme vám lhát, i my jsme měly takové chvilkové záchvaty slabosti. Oznámení sňatku našeho miláčka s Evou nám proto před pár lety vyrazilo dech. Jenže pak jsme se daly dohromady a upřímně pochopily, proč se stala Eva paní Mrs. Gosling.

Jednoduše svůj k svému. Nejen Ryan má tělo jako vymodelované ve Photoshopu, nejen Ryan dokáže skrze stříbrné plátno získat všechna srdce v kinosále, nejen Ryan umí být tím, kterého chceme mít doma. Eva Mendes je jednoduše třída stejně jako on. A i když vůbec nepochybujeme o svých vlastních kvalitách, okouknout know-how na život snů od profesionálky nemusí být vůbec od věci. Ba naopak to může přinést velkou porci inspirace.

Intervalový trénink

Jedna věc jsou geny, druhá věc je tvrdá dřina. Žádné božské tělo není zadarmo a pokud máte chuť tvarovat to svoje vsaďte na trénink v podobě rychlá chůze / sprint / kardio / zvedání činek. Občas není od věci přihodit ani pár dřepů a výpadů. Dohromady tak 30 až 45 minut.

Čas na odpočinek

Nejde o to strhat se, ale dostat se do formy. Ze začátku proto nepřešvihněte své možnosti a jděte na to hezky zvolna. Eva sama cvičí mimo sezónu 3x týdně a až půjde v létě do tuhého, doporučuje vsadit na opakování 5x v týdnu. „Mnohem lepší výsledky vidím, pokud svému tělu dopřeji i odpočinek. Když nasadím přísné tempo, je moje tělo víc v šoku, než ready na změny.“

Být matkou

Ne, že byste si měly pořizovat kvůli super postavě dítě, ale pokud potřebujete k pohybu motivaci zvenčí, Eva garantuje, že je díte jako doživotní permanentka do fitka.

Hydratace

Zdravá a zářivá pleť začíná u hydratace. Mějte u sebe proto na každém kroku láhev s vodou a jakmile ucítíte žízeň, zažeňte ji pár loky. Pokud hydratace zevnitř potřebuje pomoc i zvenku, vsaďte třeba na kokosový olej, který přidá trochu zdravého lesku navíc.

Jídelníček s pravidly

„Jsem posedlá pravidelným řádem,“ zmínila Eva v rozhovoru o svých stravovacích návycích v časopise Shape. To, co v průběhu týdne jí se proto den ode dne příliš neliší. Snídaně znamená vajíčka (na jakýkoliv způsob) s plátkem chleba. Oběd večeře stojí na vyváženém poměru bílkovin a zeleniny. Přidat se občas může i rýže nebo quinoa.

Občasné rozmazlování

Žádný životní styl nemůže být vězeňským řádem. Dopřát si jednou za čas něco mimo tradiční návyky se prostě stane a rozhodně není potřeba se za to na sebe zlobit.  

REKLAMA