Fit ráno: 5 jednoduchých protahovacích cviků, které vám zpříjemní den

Vyplatí se vstát o 10 minut dřív!
10003

Stres, napětí, obavy z nadcházejícího dne, bolest krční páteře nebo bolest zad - to vše dokáže vyřešit rychlý ranní střečink skládající se z pěti cviků, pomocí kterých si protáhnete celé tělo od hlavy až k patě.

1. Turecký sed, ruce vzhůru a pohled do nebe (v našem případě spíše do stropu). Ramena a lopatky stáhnout dolů, zpevnit břišní svaly a snažit se podsadit pánev. Pokud v této pozici vydržíte alespoň 15 vteřit, tak se dokonale proberete a rozproudíte si krev v žilách.

2. Protažení ramen a krční páteře. Stále turecký sed, tentokrát však doplněný mírným úklonem hlavy a vytočením brady směrem ke stropu.

3. Uvolnění spodní části zad. Snažte se vypnout mozek a vydržet 30 sekund na každé straně.

4. Nezapomeňte ani na protažení stehenního svalu, který je jedním z nejzatěžovanějších svalů na lidském těle vůbec.

5. Na závěr se pověnujte zadní části nohou a nezapomeňte ani na několik kroužků oběma kotníky.

Reklama