Mlsání povoleno! Jak mlsat zdravě a bez výčitek

Nekontrolovatelná chuť na sladké nás přepadá dnes a denně…
10602

Definitivně si odepírat sladkosti a dobroty je zkrátka nesmysl. Dřív nebo později stejně podlehnete a sníte toho ještě mnohem víc než normálně. Naučte se proto najít kompromis a mlsejte s rozumem. 

1. Hořká čokoláda. Myslíme opravdu kvalitní hořkou čokoládu s vysokým obsahem kakaa. Nesníte ji celou tabulku, ale vaši chuť na sladké dozajista ukojí. 

2. Ovoce s čokoládou. Tato kombinace funguje naprosto skvěle! Ať už ovoce v čokoládě namáčíte nebo zkrátka pár čtverečků společně s ovocem sezobnete, vaše chuťové buňky budou jásat. 

3. Jogurt. Ale pozor! Žádnou light verzi, která se jako delikátní jogurt tváří. Dejte si hezky neošizenou verzi poctivého jogurtu, který vás zasytí a navíc zažene chuť na sladké. 

4. Sýr a hroznové víno. Další skvělá kombinace na zahnání nezvladatelné chuti. Opět doporučujeme sýr tučnější oproti jakékoliv light verzi. 

Když si občasné mlsání bez jakýchkoliv pozdějších výčitek dovolíte, uvidíte, že vás chuť na sladké nebude přepadat tak často jako doposud. Co je totiž (občas) dovoleno, tolik neláká!

Reklama

sledujte nás na instagramu
vanocka
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Jakému jídlu dáváte v zimě přednost?

Reklama

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama