Reklama

Nejlepší workout podle toho, jak moc jste v týdnu zaneprázdněné

Najděte pro sebe to pravé, i když máte volných jen pár minut!
10109

Jak velký nepřítel je pro nás čas, asi občas cítíme všechny. O kolik by svět byl lepší, kdybychom mohly určovat délku dne podle toho, kolik toho máme v plánu. Kdybychom mohly sem tam čas pro své okolí zastavit a vyhradit si chvíle opravdu je pro sebe.

Nedá se nic dělat, máme v životě stejný počet hodin jako Beyoncé, britská královna Alžběta II. i Bill Gates a Mark Zuckerberg, a je tak jedině na nás, jak s 24hodinovou výbavou zvládneme naložit.

Ve vztahu ke sportu a pohybu je právě čas jednou z nejběžnějších výmluv. Možná je ale nejvyšší čas se přestat vymlouvat a jít prostě do toho. Ve výsledku totiž opravdu stačí pár minut.

10 minut denně: ranní antistresová jóga

Nejde sice o žádný extra výkon, který by vám pomohl změnit tvar vašeho těla během dvou týdnů, i tak ale dokáže ranní pozdrav slunci mít a vaše tělo víc než dobrý vliv. V pravidelnosti je síla.

20 minut denně: aktivní BodyBody trénink

Procvičit za tak krátký čas 90% svalové hmoty není žádný problém. Díky lekci, ve které je váš pohyb podporován elektrickými impulzy, už po 6 týdnech uvidíte výsledky. Zmírníte projevy celulitidy, zapomenete na bolest zad a rozhodně poznáte rozdíl i na váze.

30 minut denně: jízda na kole

Ať už vsadíte na rotoped, který si pořídíte domů, nebo změníte dopravní prostředek, kterým se dopravujete každé ráno do práce, za půl hodiny jízdy na kole spálíte velký počet kalorií, minimalizujete rizika kardiovaskulárních onemocnění a vypracujete svaly na nohách.

P.S.: Pokud je pro vás největším žroutem času přesun na místo, kde si zacvičíte, vsaďte na on-line fitness kurzy, které si pustíte jednoduše doma a nemusíte za cvičiteli udělat ani krok navíc.  

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama