Reklama

Be fit and healthy: 5 tipů, jak se cítit skvěle ve svém těle

Je to snadné...
11993

Mít krásnou postavu a cítit se fit není vůbec žádná věda. Stačí, když si osvojíte následujících pět triků. 

1. Více ovoce a zeleniny. Stop výmluvám, že na přípravu ovoce a zeleniny nemáte čas. Přichystejte si krabičky s ovocem a zeleninou a mějte je neustále při ruce. Skvěle také fungují namaražené pytlíky, které v případě potřeby jen vysypete do svého ranního smoothie a máte hotovo. Nemusíte se bát ztráty nutričních hodnot, protože mražené ovoce a zelenina je mají stejné, jako ty čerstvé.

2. Zdravé tuky v malém množství. Nic se nemá přehánět. A to ani, když tuky, které konzumujete mají nálepku "zdravé". I ty mají totiž dostatek kalorií. Dopřávejte si malé porce zdravých tuků tak, abyste doplnili potřebné mastné kyseliny. Zařaďte do svého jídelníčku například ořechy, avokádo nebo olivový olej. Vše v ideálním množství pro vaše tělo.

3. Rafinovaná versus celozrnná mouka. Pokuste se úplně vyřadit rafinované obiloviny a nahraďte je celozrnnými. Váš jídelníček se dostane do rovnováhy a vláknina, kterou do sebe díky celozrnným produktům dostanete, bude pro vaše zažívání benefit k nezaplacení.

4. Voda a čaj. Hydratace je naprosto klíčová k bezchybnému fungování vašeho těla. Pokud vám pravidelný příjem tekutin dělá problémy, zkuste to vyřešit tak, že u sebe budete mít neustále lahev s vodou. Ono vám to její přenášení z místa na místo bude za chvilku vadit a raději ji vypijete. Tenhle trik je maximálně účinný, věřte nám.

5. Svačiny. Svačte pravidelně a správně. Dobře sestavená svačina vás totiž ochrání před pozdějším vlčím hladem a následným vybílením lednice. Ideální svačina by se měla skládat z proteinů a sacharidů - tato kombinace vám totiž zajistí energii na dlouhou dobu a vy nebudete mít po chvíli pocit, že byste si ještě "něco" dali. Pokud vás žádná ideální svačina nenapadá - vždycky je dobrá a osvědčená volba například syrová zelenina a humus nebo čerstvé ovoce. Dobrou chuť!

Tip Joy - K tomu bayste se cítili ve svém těle dobře a váš metabolismus fungoval tak jak má, doporučujeme zařadit i pravidelný pohyb. Je jedno, jestli budete běhat, plavat nebo třeba jezdit na koni. Důležité je, najít si to, co vás opravdu baví a dělat to pravidelně. 

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama