Reklama

Benefity ranního cvičení: Víme, které to jsou

Nastavit si budík o hodinu dřív, udělat drdol, vzít si věci do fitka a vyrazit...
11808

Zdá se vám to jako naprosto scifi scénář? Ale není! Ranní trénink má nespočet výhod, které si časem určitě zamilujete. Které to jsou?

1. Delší den. Dřívější vstávání, víc věcí, které se dají stihnout, víc úsměvů, které můžete rozdat...

2. Endorfiny. I když se vám to nebude po zazvnonění budíku zdát, po cvičení se budete cítit jednoduše božsky! Endorfiny, které se vám rozproudí v těle vám vynahradí veškeré ranní útrapy. Slibujeme.

3. Energie. Budete mít energie na rozdávání a určitě jí nakazíte i své kolegy. Takže vaše cvičení je pro dobro všech!

4. Rychlejší spalování. Nastartovat metabolizmus hned od rána je to nejlepší co se vám může stát.

5. O krok blíž k cíli. Každý trénink se počítá. Pokud tedy trénink nestrávíte ve fit baru povídáním s kámoškou. Každou odcvičenou hodinou jste blíž k vaší vysněné váze/postavě. Ještě váháte jestli jít?

6. Volný večer. Protože už máte odmakáno, máte volný večer a ten můžete využít podle vašich představ. Třeba se odměnit parádní večeří za skvělý ranní výkon.

7. Těšení se na příště. Nevíme jak vy, ale my se po každé pořádně odcvičené hodině, nemůžeme dočkat další! Naplánujte si další cvičení opět na ráno a skvělý den vás nemine!

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama