Reklama

Jde to! 3 tipy, jak proměnit předsevzetí v realitu

Kolikrát už jste to v lednu neúspěšně zkoušeli?
11952

Víte, co je mnohem horší, než sepisování několika předsevzetí rok co rok dokola? Jejich každoroční nedodržení. Snaha se cení, ale pokud místo oslav výsledků a změn pořádáme ve svém životě radši smuteční obřady plné výčitek, proč to zase nevyšlo, je dost pravděpodobné, že je někde něco špatně. Upřímně? Už se nám nekonečná marná snaha chodit pravidelně na jógů, omezit kofein i vařit si doma a zdravě protiví. 

Podle Dr. Christophera Harta, asistenta profesora psychiatrie na Boston School of Medicine, musíme na začátku procesu přeměny předsevzetí na životní stereotyp myslet na 3 důležité body, a pak? Pak by to konečně mohlo klapnout.

1. Opravdu přemýšlejte, proč je pro vás dané předsevzetí důležité.

Snaha o snížení váhy je v pořádku, ale pokud nebudete cítit pravou motivaci, nikdy nezhubnete. Vedle každého předsevzetí si proto nezapomeňte napsat i tři věty o tom, co vás k dané životní změně opravdu vede.

2. Dopřejte si přípravnou fázi.

Je moc hezké, že i přes každodenní vstávání v 9.00 jste si na zítra budík nastavili už na šestou, déle než dva dny po sobě ale pravděpodobně probuzení v takovou hodinu nezvládnete. Zkuste proto čas posouvat nějakou dobu vždy o 15 minut. Výsledky a vysněný čas se dostaví, nemůžete jít ale z extrému do extrému. Při snaze uběhnout maraton je také dobré jako první vsadit na cvičení a pravidelný trénink třeba i po 5 kilometrech...

3. Všechno má svůj čas. Zvyky proto budujte postupně.

Na začátek svého snažení vsaďte na směšně jednoduché cíle, které pro vás nebude problém dodržet. A proč? Pokud budete mít dobrý pocit a zvládnete maličkost, obklopí vás pocit, že jednou dokážete všechno na světě. Základem je zkrátka nic neuspěchat. 

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama