Margot Robbie září v kampani na novou vůni deep euphoria Calvin Klein

Provokativní a svůdná.
9308

Taková je vůně deep euphoria, žhavá novinka americké módní značky Calvin Klein, která navazuje na ikonickou vůni euphoria z roku 2005 a přináší do portfolia značky Calvin Klein první pulzující chyprovou květinovou vůni. 

Na reklamní kampani k nové vůni spolupracuje se značkou Calvin Klein australská herečka Margot Robbie, která reprezentuje mladší generaci silných a nezávislých žen. „Je to má první reklamní kampaň, a jsem poctěna, že je to s Calvin Klein, ikonickou značkou, kterou znám a miluji již mnoho let,“ říká hrdinka filmu Suicide Squad.

V reklamním spotu na vůni deep euphoria se Margot Robbie nachází v nenápadném hotelovém pokoji a koupe se v denním světle „ráno poté”. Je neupravená a přirozená. To, co se stalo předešlou noc, se začíná vracet ve vzpomínkách, které odkrývají její nejhlubší touhy a fantazie. Margot tento spot natočila pod taktovkou Francise Lawrence, režiséra filmového hitu Hunger Games, a o fotografie ke kampani se postaral britský módní fotograf Craig McDean.

A jaká je samotná vůně? deep euphoria vás překvapí intenzivní kombinací opojných květin, pikantního koření a dřeva. Vaše smysly budou omámeny květinovými tóny černé růže, které jsou doplněny dotekem aromatického pepře a cascalone, který kompozici dodává neobyčejný nádech. Základ z hřejivého pižma, pačuli a minerálního dřeva poskytuje jemnou smyslnou texturu. Zahalí vás do vůně evokující hřejivost a potěšení. Tyto prvky ztělesňují jedinečný protiklad nespoutaného postoje a opravdového půvabu. Vůně byla vytvořena Honorine Blanc ve spolupráci s Ann Gottlieb, autorkou mnoha proslulých parfémů.

Vůně deep euphoria je zabalena v lesklé černé krabičce s úhlopříčným paprskem neonové záře, naznačující vábení mírně pootevřených dveří, které vás zvou k dalším dobrodružstvím. Uvnitř se nachází elipsovitý flakon, ukončený hranolem ve tvaru obdélníku představující umělecké dílo, které je vybroušené, přesto přirozené, a odráží tajemnou kombinaci vůně zosobňující nespoutanost. Promlouvá k mladistvé, moderní ženě, která zosobňuje ženskost podmanivým způsobem. Interpretuje smyslnost flakonu klasické euphorie a pohrává si se zaoblenými konturami a luxusní texturou v barvě lilku, která kontrastuje s lesklými černými akcenty. 

Podtrhněte svůj půvab a krásu s okouzlující dámskou vůní deep euphoria Calvin Klein. Obklopte se svůdnými tóny každý den.

Vůně deep euphoria Calvin Klein Deep je celosvětově v prodeji od 1. 8. 2016 a kromě parfémované vody ve velikosti 30 ml (1 350 Kč), 50 ml (1 850 Kč) a 100 ml (2 390 Kč) je k dostání také tělové mléko v balení o velikosti 200 ml (990 Kč). 

REKLAMA