Reklama

Ráno do fitka! 7 tipů, jak vstát a dát to

Stačí vydržet 24 dní!
12003

Obdivujete kamarády, kteří před prací nebo školou stíhají trénink ve fitku? Můžete být jedním z nich! Stačí si vytvořit zdravý návyk, což podle výzkumů trvá asi 23 až 24 dní. Pokud budete hned ze začátku chodit cvičit pravidelně 4x týdně, již po 6 týdnech vám nebude vstávání ani cvičení v ranních hodinách dělat nejmenší problémy.

My pro vás máme 7 tipů, které by vám mohli s vytvořením nových rituálů pomoci.

1. Kupte si členství nebo pernamentku do posilovny. To je velká motivace! Vždy je ale dobré najít způsob, jak tento výdaj využijete, pokud se vám časné cvičení přece jen nezalíbí. Skvělá jsou místa, kde můžete například i na lekci jógy, zumby nebo do sauny.

2. Zaplaťte si trenéra. Je to sice drahé, ale pomůže vám s vytvořením tréninkového plánu, který vám bude vyhovovat. Díky němu budou na vašem těle vidět změny mnohem rychleji a vy si později sami nebudete mezi stroji připadat ztracení.

3. Choďte dříve spát. Dlouhé vysedávání s mobilem v ruce nebo u televize si zakažte. Je to stejně jen ztráta času. Pokud musíte do posilovny vstávat například už v šest ráno, ideální doba, kdy byste se měli přesunout do postele, je deset až jedenáct večer. Sedm až osm hodin spánku je ideál.

Přečtěte si také | Ospalost, nedostatek energie, únava? Stačí změnit ranní rituál v koupelně a budete opět fit!

4. Nechte si roztažené závěsy. Pokud je v ložnici úplná tma, vstávání je velmi obtížné. V zimních měsících vás sice při roztažených závěsech neprobudí sluneční světlo, ale i pouliční lampa by vás pohla z vyhřáté postele vyhnat.

5. Určete si cíle. Pokud si přejete napříkald pevný a kulatý zadek, udělejte fotku před tím, než začnete pravidelně cvičit. Na každém dalším obrázku by měla být vidět nějaká změna. To pro vás bude odměna za to, že čtyřikrát týdně brzy vstáváte!

6. Usnadněte si ráno. Připravte si tašku, oblečení, snídani i oběd den předem. A ideálně před spaním také uklidně kuchyň, koupelnu - jednoduše řečeno odstraňte všechny věci, které by vás mohly zdržet/udržet doma.

7. Nařiďte si hlasitého budíka a dejte si ho co nejdále od postele!

Foto: Getty Images

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama