Reklama

VIP workout: Pojďte si zacvičit s modelkou Elsou Hosk

Okopírujte pět cviků pro dokonalou postavu, které hravě zvládnete i doma.
8909

1. Výpady a dřepy s výskokem

Tohle nepřekonatelné kombo cviků vám zaručí jak zpevnění důležitých partií od nohou, přes zadek až po břicho, tak také díky své výbušné povaze i spálení velkého množství kalorií. Proto je také ideální s ním trénink začít a svaly tak skvělě rozehřát. Opakujeme 20x na obě nohy.

2. Výkopy dopředu

Tenhle cvik dostane do formy celé vaše tělo. Zapojujete při něm totiž veškeré svalstvo. Dávejte pozor, ať prvně jde nahoru koleno a poté až vykopáváte celou nohu. Opakujeme 25x na obě nohy.

 

3. Zvedání pánve v leže s napnutou nohou

Tento cvik je rovnou dvojitou výhrou. Zaprvé vám pomůže k vytvarovaní dokonalého a pevného zadečku a zadruhé vás zbavuje celulitidy. Jedna série topmodelky se skládá z dvaceti opakování na obě nohy.

4. Šikmé sedy lehy

Je tu někdo, kdo touží po břišních buchtách modelek Victoria´s Secret? Opakujte tento cvik 20x na každou stranu a budete na nejlepší cestě k jejich získání. Při provádění si dávejte pozor na to, ať se ze země zvedáte tahem a ne švihem.

5. Kliky se zvednutou nohou

Multifunkční kliky, které nejsou zacílené jen na ruce a prsa, ale také na zadek a stehna. Stačí ke klasickým klikům zvednou nohu do prodloužení a při pohybu dolů jí udržovat v rovině s tělem. Opakujeme 12x a pak vyměníme nohy.

Tak a první série je za námi! Elsa tuto sérii pro dosažení perfektních křivek opakuje 3x a to hned 4x týdně.

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama