#fitness: Topmodelka Gigi Hadid prozradila své tipy pro dokolané tělo

Rady přímo od andílka Victoria's Secret!
10160

Sympatická kráska, fashion ikona, tvář vůně Tommy Hilfiger The Girl, andílek Victoria's Secret a v neposlední řadě přítelkyně zpěváka a skladatele Zayna Malika - to vše i mnohem více je Gigi Hadid, žena která inspiruje snad celý svět, tedy i nás. A to minimálně v oblasti cvičení, protože její tělo je prostě a jednoduše boží!

Proto jsme se snažily zjistit, jak o sebe pečuje a jakému se věnuje sportu. A povedlo se nám vypátrat, jak Gigi posiluje střed těla, ze kterého vychází její držení těla i ploché bříško.

Trénink podle Gigi

1. Desetiminutové zahřátí pomocí boxu nebo skákání přes švihadlo

2. 3 x 40 sedů lehů

3. 10 minut boxování

4. 3 x 40 libovolných cviků na šikmé břišní svaly

5. Dalších 10 minut boxu

6. Na závěr plank s výdrží minimálně 60 sekund

Pokud tohle dáte 6x týdně, tak budete mít super břicho a klidně si můžete dopřát obrovský dost stejně jako Gigi!

Reklama

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Jaká novoroční předsevzetí si dáváte?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama