Fit do vysokých podpatků

Fit do vysokých podpatků Fit do vysokých podpatků

Každá žena chce, aby její nohy byly sexy a dlouhé. A toho dosáhne díky vysokým podpatkům! Aby i pak chůze vypadala sexy, k tomu vám pomůže náš profesionální trénink.

fit, podpatky, lýtko, cvičení, protáhnutí, most, nůžky
{loadposition breadcrumb}

Fit do vysokých podpatků

Každá žena chce, aby její nohy byly sexy a dlouhé. A toho dosáhne díky vysokým podpatkům! Aby i pak chůze vypadala sexy, k tomu vám pomůže náš profesionální trénink.

Určitě jste majitelkou alespoň jednoho páru bot na vysokých podpatcích. Ale v módních ultravysokých botách (12 až 14 cm) může trpět i zkušená žena. „Takové boty jsou sice obrovskou výzvou, ale každá z nás se dokáže naučit, jak na nich chodit," říká newyorská tanečnice z Broadwaye Kylin Brady, která pro tento účel vyvinula speciální cvičení. Díky němu bude vaše chůze neodolatelná! My jsme pro vás cvičení nafotili v krásném prostředí wellness a beauty centra Sokolovny Průhonice. Zacvičte si s námi!



Masáž chodidel

houpacka

Postavte se pevně na zem, chodidla nakloňte na vnitřní hranu. Jen pomalu a opatrně chodidla překlopte tak, abyste stály na vnější hraně, poté si stoupněte jen na paty a celou svou váhu přeneste dozadu. Vraťte se k původní pozici. Cvik opakujte 5x

Běžec na startu

bezec

Zaujměte pozici jako při běžeckém startu. Střídavě tlačte patu do země a u toho napněte koleno. Druhou nohu pokrčte. Vědomě natahujte nohu, až ucítíte napětí v lýtku. Cvik opakujte 12x.

Prodlužování nohou

prodluzkaprodluzka_2

Postavte se vzpřímeně, ruce si položte na hýždě. Levé koleno ohněte, propněte chodidlo a položte ho k pravé noze. Poté nohu natáhněte a prsty protáhněte nahoru. Nezaklánějte se. Nyní opět chodidlo propněte a nohu přinožte. Vraťte se k původní pozici. Cvik opakujte 10x na každou nohu.

Most

most_2

Most Lehněte si na záda. Chodidla položte na zem a nadzvedněte záda. Stehna a lýtka svírají pravý úhel. Trup a stehna jsou v jedné linii. Zpevněte hýždě. Poté jednu nohu natáhněte a chvíli vydržte. Vraťte se zpět k původní pozici. Opakujte 10x na každou nohu.

Pozn. redakčně kráceno, více najdete v aktuálním vydání časopisu JOY

sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Co vám zvedne náladu, když nemáte svůj den?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama