Potravinová kontrola pro pevné zdraví a sexy postavu

Potravinová kontrola pro pevné zdraví a sexy postavu Potravinová kontrola pro pevné zdraví a sexy postavu

Proveďte svou „zdravotní" rekapitulaci a podívejte se pravdě do očí – co jste doposud skutečně udělali pro své zdravé srdce, shození pár kil, pro zamezení cukrovky a rakoviny i pro předčasné stárnutí a podporu paměti?

dieta, potraviny, orgány, zdraví, srdce, tuky, strava, bio
Fotogalerie:
{loadposition breadcrumb}

Potravinová kontrola pro pevné zdraví a sexy postavu

Proveďte svou „zdravotní" rekapitulaci a podívejte se pravdě do očí – co jste doposud skutečně udělali pro své zdravé srdce, shození pár kil, pro zamezení cukrovky a rakoviny i pro předčasné stárnutí a podporu paměti?

Zdravé srdce – podpoří jej obiloviny s přídavkem draslíku, také ryby jako losos, makrela a sardinky. Dýňová semena mají zase vysoký obsah hořčíku, který může pomoci snížit krevní tlak tím, že uvolňuje cévy. K tomu přidejte i suché pražené nebo syrové ořechy, ječmen a chroupejte.

Dobrá paměť bez stárnutí – Fuj jsou odteď slazené nápoje, brambůrky a dobroty ze snack barů. Ládujte se  borůvkami, brusinkami, jahodami i hroznovým vínem a tmavou čokoládou. Všechny tyto dobroty bojují s věkem i ztrátou paměti. V mléčných netučných výrobcích a libového mase najdete potřebný vitamín B 12 k podpoře funkce mozku. V koření to zachrání kurkuma.

Předcházíme rakovině – přestáváme jíst energetické tyčinky a pít sladké šťávy. Těšíme se, až si pochutnáme na brokolici a růžičkové kapustě proti rakovinotvorným zárodkům. Zkuste také za týden sníst dva až tři stroučky syrového česneku a pít zelený čaj po třech až pěti šálcích denně. Zamezíte tak i rakovině tlustého střeva.

Ach, ta kila! - Žádné koktejly, žádné zmrzlinové dýchánky u televize a už vůbec ne fastfoodové sendviče. Svátek tu slaví ovoce, zelenina a potraviny s vysokým obsahem bílkovin, jako je celozrnné pečivo nebo luštěniny, které uspokojí vaše chuťové buňky s méně kaloriemi. Ananas pomáhá kila shazovat, celer zase pročišťovat organismus od škodlivin. Ale tu hlavní roli zde hraje skutečně vláknina! Pozor však na potraviny s přídavkem vlákniny – nemusejí být tak neškodné, jak byste si přáli...


Zpět na článek: Potravinová kontrola pro pevné zdraví a sexy postavu
Zpět na článek: Potravinová kontrola pro pevné zdraví a sexy postavu
Zpět na článek: Potravinová kontrola pro pevné zdraví a sexy postavu
Reklama
sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Co vám zvedne náladu, když nemáte svůj den?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama