Účinný trojboj: jídelníček, sport, pevná vůle

Účinný trojboj: jídelníček, sport, pevná vůle Účinný trojboj: jídelníček, sport, pevná vůle

Jednodílnými plavkami se nestrašte, zazařte v sexy bikinách.

cvičení, trénink, cross, fit, snídaně, pevná, vůle, snaha, jídelníček, sport
Fotogalerie:
{loadposition breadcrumb}

Účinný trojboj: jídelníček, sport, pevná vůle

Jednodílnými plavkami se nestrašte, zazařte v sexy bikinách.

Začneme základem dne, což je snídaně. Dejte si cereálie a vaječné bílky. Vyvážený jídelníček doplňujte sportem. Chcete-li si více pochutnávat, je třeba se i častěji hýbat. K efektivnímu spalování tukových polštářků dochází při kardiocvičení, jako je běh, rychlá chůze a jízda na rotopedu (spalujete už po 20 minutách tréninku). „Hlídejte si optimální tepovou frekvenci. Pokud cvičení příliš přepálíte, stane se, že se již tolik nespalují tuky, ale výrazněji cukry, a hubnutí tak není efektivní," upozorňuje Pavel Suchánek, odborník na sport a výživu.

Pokud prahnete po krásně vytvarované postavě, doporučuje se spíše silový trénink. Urychlí metabolismus a zpevní tělo. Dobrým tipem je CrossFit – silový kondiční program k získání lepší fyzičky. Používá prvky z gymnastiky, atletiky i silového tréninku – lehy, kliky, skoky přes švihadlo. Nové záživné cvičení je zkrátka tady a připraveno vás hodit do formy dřív, než se zaplní koupaliště!



Zpět na článek: Účinný trojboj: jídelníček, sport, pevná vůle
Zpět na článek: Účinný trojboj: jídelníček, sport, pevná vůle
Reklama
sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Co vám zvedne náladu, když nemáte svůj den?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama