Dovolenkové pojídání bez obav

Dovolenkové pojídání bez obav Dovolenkové pojídání bez obav

Na svou postavu zapomenete v momentě, kdy dorazíte na místo. Proč to vzdáváte tak lehce?

dovolená, lahůdky, speciality, dieta, tučné, odepřít, kila, náhrada
{loadposition breadcrumb}

Dovolenkové pojídání bez obav

Na svou postavu zapomenete v momentě, kdy dorazíte na místo. Proč to vzdáváte tak lehce?

Naprosto chápeme, každá země má specifickou kuchyni a všichni si v ní najdeme to ‚pravé ořechové' pro chuťové buňky. Když jednou za čas zhřešíte, žádná katastrofa se konat nebude. Přesto si ale můžete upravit základy pro dovolenkové menu velmi jednoduše. Snižovat, nahrazovat a experimentovat. Tato hesla si zapamatujte a opakujte po příjezdu na dovolenou.

1. Používejte raději mléko či bílé jogurty místo smetany do omáček a krémových polévek.

2. Místo konzervované zeleniny plné barviv a sladidel vyhledejte tu čerstvou. Vždyť je léto a v každé destinaci najdete minimálně jeden větší trh.

3. Používejte bylinky, a hodně. A neuškodíte si, když do jídelníčku zařadíte i ty pikantnější.

4. Vařit začínejte jen s trochou tuku, pak dle potřeby přidejte.

5. Hlavní jídla prokládejte lehkými svačinkami a pozor si dejte i na nápoje. Zatímco víno má na jednu dávku cca 100 až 150 kalorií, letní šejky a koktejly jich mají až trojnásobně více! Alkohol často prokládejte pitím obyčejné vody či bylinkových čajů.

6. Ořechy a koření zlepšují chuť.

7. Nevynechávejte žádné z jídel. Na večerním grilování pak sníte všechno, co uvidíte.


sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Co vám zvedne náladu, když nemáte svůj den?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama