Reklama

Spal to!

Spal to! Spal to!

Zrychlete si metabolismus správným jídlem a cviky.

Spal to!
{loadposition breadcrumb}

Spal to!

Zrychlete si metabolismus správným jídlem a cviky.

Ve dvacíti či pětadvaceti letech máme spalování dobré, pokud se pravidelně a vhodně stravujeme. O deset let později už za den spálíme až o 100 kalorií méně. A ve čtyřiceti? To už je o celých 200 kalorií méně. Jak na to, abychom nemuseli vymýšlet maskovací finty pro kila navíc?

Kvalitní snídaně – tělo spaluje kalorie tím, že dostává pravidelně najíst. Bere si živiny z potravin, a tím pak nastartuje trávení a roztočí metabolismus na plné obrátky. Vyhněte se zrána bílému pečivu, croissantům i jiným tučným a sladkým pochutinám. Namísto toho jezte potraviny bohaté na bílkoviny. Pochutnejte si na vejcích či celozrnném toustu.

Horko v puse – kořeněná pálivá jídla váš metabolismus nakopnou do nebeských výšek. Pochutnejte si například na chilli papričkách nebo feferonkách.

Ovládejte se – nárazové diety jsou ty nejhorší. Zkuste raději upravit stravovací plán, díky kterému ztratíte na váze, ale ne na svalové hmotě. Odborníci doporučují kila shazovat postupně a pomaleji, max. 8 kg za měsíc.

Svačinka – bez zbytečných cukrů, sladkostí i tučných sušenek. Naopak s vysokým obsahem vlákniny, ovoce i ořechů. Jedině tak udržíte svůj trávicí systém v plném výkonu, kalorie budou mizet jedna radost.

Účinné posilování – zdvihejte nižší váhy vícekrát po sobě. Výzkumy dokazují, že pravidelný 15minutový posilovací trénink týdně může zvýšit rychlost metabolismu až o šest nebo sedm procent, i když odpočíváte.

Nejlepší trénink – chcete-li účinně spalovat tuky a budovat svalovou hmotu, pak tento čtvrthodinový trénink proložte kardiocvičením s pohyby ve vysoké intenzitě. Sprintujte, šlapejte na spinningovém kole, skákejte přes švihadlo. Pak se opět vraťte k posilování konkrétních partií. Intervalový trénink je při spalování faldíků velmi efektivní.

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama