Reklama

Zdravé mlsání, po kterém nepřiberete!

Zdravé mlsání, po kterém nepřiberete! Zdravé mlsání, po kterém nepřiberete!

Ačkoli se to nezdá, i po některých lahůdkách si udržíte štíhlou linii a ještě si posílíte imunitu.

Zdravé mlsání, po kterém nepřiberete!
{loadposition breadcrumb}

Zdravé mlsání, po kterém nepřiberete!

Ačkoli se to nezdá, i po některých lahůdkách si udržíte štíhlou linii a ještě si posílíte imunitu.

1.  Oříšky a mandle snižují cholesterol! Nenechte se zmást, že po takové dobrotě přiberete. Z výzkumu na Temple University ještě navíc vyplývá, že oříšky pomáhají hubnout, takže jeden pytlíček mandlí na stůl – a hurá do zobání.


2.  Milujete mléko? Místo plnotučného můžete vyzkoušet třeba sójové, rýžové nebo ovesné. Chutí se od normálního mléka téměř neliší a mají nízký obsah tuku. Tak na zdraví!


3.  Tuňák patří do vody! Pokud si čas od času pochutnáte na tuňákovi, dejte přednost tomu, který je konzervovaný ve vodě. Ryby, jež jsou naložené v oleji, zvyšují cholesterol a obsah tuku je také mnohonásobně vyšší.

4.  Red hot chilli peppers.Nebojte se pálivých papriček. Právě mexická kuchyně je jich plná a díky konzumaci takové specialitky spálíte mnohem více kalorií, než kdybyste si dala nepálivou porci.


5.  I love chocolate! Pokud si pochutnáte na tmavé čokoládě, která obsahuje např. 60 až 80 % kakaa, rozhodně neděláte nic, co by vaši váhu mělo ohrozit. Tmavá čokoláda obsahuje antioxidanty, a čím lepší výrobce, tím kvalitnější kousek.

Související články:

6 drobností, které posílí zdraví
Trenéři hvězd radí: 3 triky, jak zhubnout a být fit!
Jojo efekt celebrit: Proměnlivá váha Mischy Barton
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama