Reklama

3 triky, jak si správně protáhnout tělo

3 triky, jak si správně protáhnout tělo 3 triky, jak si správně protáhnout tělo

Celodenní sezení v kanceláři našemu tělu neprospívá, přinášíme vám proto jednoduché tipy na protažení, po kterých vás nejen záda rozhodně bolet nebudou.

3 triky, jak si správně protáhnout tělo
{loadposition breadcrumb}

3 triky, jak si správně protáhnout tělo

Celodenní sezení v kanceláři našemu tělu neprospívá, přinášíme vám proto jednoduché tipy na protažení, po kterých vás nejen záda rozhodně bolet nebudou.

Protažení zad
Lehněte si na záda, pokrčte jedno koleno a přitáhněte ho k sobě. Protilehlou rukou koleno uchopte a zahákněte za druhou končetinu. Protažení nesmí bolet. Posílíte tak kyčelní sval i svaly podél páteře.

Posílení pánevních svalů a zadečku
Zpevněte bříško, zadeček a opřete se o židli nebo zeď. Pokrčte pravou nohu, patu co nejvýš a zároveň propněte levou nohu. Výponem měňte polohy nohou. Prošlapování se doporučuje opakovat minimálně minutu.

Dechové cvičení
Základem dobře stavěného těla je i pořádné dýchání. Nemyslete si, že je to vtip, protože když při protahování a posilování nesprávně dýcháte, vaše tělo vámi prováděné cviky nezaznamená. Takže – nádech, výdech!

Související články:

Trenéři hvězd radí: 3 triky, jak zhubnout a být fit!
Sexy body
Rozjeď to na Fiveriders
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama