Reklama

Tři cviky pro pevné bříško, zadeček i stehna

Tři cviky pro pevné bříško, zadeček i stehna Tři cviky pro pevné bříško, zadeček i stehna

Problémové partie nás trápí dennodenně při pohledu do zrcadla.

Tři cviky pro pevné bříško, zadeček i stehna
{loadposition breadcrumb}

Tři cviky pro pevné bříško, zadeček i stehna

Problémové partie nás trápí dennodenně při pohledu do zrcadla.

Jestli si myslíte, že známe zázračnou radu, jak bez práce zhubnout a vyrýsovat si bříško, stehna i zadek, zklameme vás, protože bez dřiny to opravdu nejde. Známe však tři účinné cviky, díky kterým získáte dokonalou postavu.

1. cvik
Lehněte si na břicho a ruce dejte pod ramena. Nadechněte se a pomalu zvedejte horní část těla. Nahoře vydržte několik vteřin a poté tělo uvolněte. Opakujte minimálně desetkrát.
POSILUJETE: Břišní svalstvo, záda a odstraníte zažívací potíže

2. cvik
Podřepy jsou ideální proti ochablému svalstvu na zadku a stehnech. Mírně se rozkročte a při podřepu si jakoby sedejte na pomyslnou židli. Záda nechte rovná a zastrčte bříško.
POSILUJETE: Zadek a stehna

3. cvik
Zaujměte pozici kočky, což znamená, že budete na všech čtyřech na předloktí. Poté zanožujte jednu nohu alespoň patnáctkrát a nohy vystřídejte.
POSILUJETE: Stehna i zadek

Související články:

Trenéři hvězd radí: 3 triky, jak zhubnout a být fit!
Trendy účes: zapleťte se!
Barevné pramínky do vlasů à la Katy Perry
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama