Reklama

3 posilovací cviky na míči, které fungují!

3 posilovací cviky na míči, které fungují! 3 posilovací cviky na míči, které fungují!

Kvůli skvělé postavě nemusíte do posilovny, stačí mít doma velký nafukovací míč!

3 posilovací cviky na míči, které fungují!
{loadposition breadcrumb}

3 posilovací cviky na míči, které fungují!

Kvůli skvělé postavě nemusíte do posilovny, stačí mít doma velký nafukovací míč!

Velký nafukovací míč není jen pro ženy starší čtyřiceti let a pro těhotné. Dá se na něm pořádně protáhnout a posílit bříško, zadek i stehna. Vyzkoušejte cviky, které vám přinesou skvělou postavu!

Cvik č. 1 Posilování nohou
Položte se na záda a opřete chodidla o míč, nohy pokrčte v kolenou. Nohy tlačte do balonu, páteř postupně směrem od zadečku zdvihejte až k lopatkám. Obratel po obratli vracejte zpět. Cvičení opakujte tak desetkrát.

Cvik č. 2 Strečink svalů na nohou, břiše a zadečku
Lehněte si na záda a položte patu jedné nohy na balon, druhá noha je vzpřímena kolmo ke stropu. Patou tlačte do balonu, zadek nadzvedněte a postupně obratel za obratlem odlepujte páteř směrem k lopatkám od podlahy a zpět. V nadzvednuté poloze kutálejte balon patou dopředu a zpátky. Opakujte patnáctkrát.

Cvik č. 3 Posilování ramen
Položte se břichem na míč, lokty opřete o zem, nohy nechte ve vzduchu napnuté směrem ke stropu. Napnutýma nohama pohybujte od sebe a k sobě nebo jimi stříhejte ve vzduchu. Páteř mějte napnutou. Opakujte pětkrát.

Související články:

Trenéři hvězd radí: 3 triky, jak zhubnout a být fit!
Pilates: 3 cviky, které fungují
Jojo efekt celebrit: Proměnlivá váha Mischy Barton
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama