Reklama

4 zásady zdravé snídaně

4 zásady zdravé snídaně 4 zásady zdravé snídaně

O tom, že snídani není radno vynechat, už asi víte. Ale jak si naservírovat snídani vyváženou, co bude chutnat a zároveň bude zdravá?

4 zásady zdravé snídaně
{loadposition breadcrumb}

4 zásady zdravé snídaně

O tom, že snídani není radno vynechat, už asi víte. Ale jak si naservírovat snídani vyváženou, co bude chutnat a zároveň bude zdravá?

Jedním z nejzákladnějších pilířů kvalitní snídaně je do sebe dostat určitý kalorický přísun, ale tím, že do sebe nacpete dvě koblihy a zapijete je horkou čokoládou, zdravě den rozhodně nezačnete. Prozradíme vám, jak se ráno dobře a zdravě nasnídat, a mít tak energii na celý den!

1. Správná snídaně má obsahovat 1200 až 1600 kJ. Většina lidí svoji snídani ráno šidí rychlou kávou, nebo ji vynechají úplně a pak se na obědě přejedí. A taková chyba přináší zbytečně kila navíc.

2. Vynechte co nejvíce jednoduchých cukrů. Takový sladký koláč vás sice rychle zasytí, ale zaručíme vám, že budete mít zase brzy hlad a sníte, na co přijdete. Správné množství je pět gramů a méně.

3. Posnídejte ráno nejméně 7 gramů bílkovin (například míchaná vajíčka). Díky tomuto přísunu vás hlad už jen tak nepřepadne a budete se cítit sytá celé dopoledne.

4. Snažte se do sebe každé ráno dostat 5–10 gramů vlákniny, která vám dodá pocit nasycenosti. Pozor, ne všechno celozrnné pečivo celozrnným opravdu je, kupte si jen takové, kde opravdu vidíte zrníčka.

Související články:

Make-up trend: Tyrkysové oční linky
Milla Jovovich: Superstar bez hranic
Jojo efekt celebrit: Proměnlivá váha Mischy Barton
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama