Reklama

Běháním ke štíhlé postavě

Běháním ke štíhlé postavě Běháním ke štíhlé postavě

Vyběhejte všechna nadbytečná kila.

Běháním ke štíhlé postavě
{loadposition breadcrumb}

Běháním ke štíhlé postavě

Vyběhejte všechna nadbytečná kila.

Běh se řadí mezi nejosvědčenější a nejlevnější metody, díky kterým budete ve formě, a ještě shodíte přebytečná kila navíc. Navíc pokud ráno začnete den běháním, nastartujete svůj metabolismus k rychlejšímu spalování, a za pár týdnů získáte svoji vysněnou postavu.

První běh není nejpříjemnější. Na začátek byste si měla vybrat měkčí povrch, aby byl došlap lehčí než na klasickém betonu. Možná vám zprvu bude připadat, že jste nic neuběhla, ale věřte, že není důležité, KOLIK jste toho uběhla, ale JAK dlouho jste běžela. Nejdřív stačí půlhodina, poté můžete běhat hodinu.

Na začátku vás bude bolet celé tělo, ale když se přes prvotní bolest přenesete, vaše tělo si zvykne na pravidelný sport, a bude se vám lépe dýchat a zlepšovat fyzička.

Než se vydáte do světa, je třeba své tělo poctivě protáhnout. Stačí krátké procvičení nohou i rukou. Poté se můžete vydat na cestu. Součástí vaší běžecké výbavy by měly být kvalitní běžecké boty. Pokud se pravidelně vydáváte běhat v lehkých pláťákách, čekejte, že se vám za to kolena a klouby odmění pořádnou bolestí.

Související články:

Trenéři hvězd radí: 3 triky, jak zhubnout a být fit!
Tři znamení, že stále myslí na svou ex
Tipy a triky: Jak si nalepit umělé řasy?
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama