Reklama

3 osvědčené tipy pro dokonalou postavu

3 osvědčené tipy pro dokonalou postavu 3 osvědčené tipy pro dokonalou postavu

Hubněte bez mučení! Zvolte pohyb, který vás bude bavit, pravidelně jezte, co vám bude chutnat, a přidejte vhodné doplňky stravy.

3 osvědčené tipy pro dokonalou postavu
{loadposition breadcrumb}

3 osvědčené tipy pro dokonalou postavu

Hubněte bez mučení! Zvolte pohyb, který vás bude bavit, pravidelně jezte, co vám bude chutnat, a přidejte vhodné doplňky stravy.

První krok: pravidelný příjem potravy
Omezovat se v jídle a jíst například jen dvakrát denně vám nepomůže. Dosáhnete jedině toho, že se váš metabolismus zpomalí, tělo paradoxně z každé porce využije co nejvíc a bude se snažit všechno uložit do tuků. Jestliže je váš příjem potravy nižší, než by měl být, a mezi jednotlivými jídly budete mít dlouhou pauzu, může váš organismus vyžadovat cokoli, co mu okamžitě dodá novou energii. Pokud chcete omezit příjem sacharidů, můžete sladit přírodním sypkým sladidlem z exotické rostliny stévie. Rostlina vyrovnává hladinu cukru v krvi, přitom je bezpečná k použití jak pro diabetiky, tak pro hypoglykemiky. Na rozdíl od sacharózy nezatěžuje organismus přebytečnými kaloriemi a skvěle nahradí cukr ve vaší kuchyni.


Druhý krok: zajistit dostatek vitaminů, minerálů a dalších důležitých látek  
Abyste dodali tělu, co potřebuje, užívejte extrakt z brazilských bobulí Acai berry, Yerby maté a Bromelainu. Hlavní složka, ovoce açaí berry, je bohatá na antioxidanty a obsahuje vitaminy, (např. A, B, C, D a E), minerály (např. mangan, hořčík, fosfor, vápník), nenasycené mastné kyseliny a má nepřehlédnutelný podíl vlákniny. V kombinaci s dalšími výtažky likviduje volné radikály, doplní energii, kterou potřebujete, a významně podpoří váš trávicí systém. A pitný režim je také důležitý, zejména pokud jste se rozhodli pro fyzickou aktivitu.

Třetí krok: začít s pohybem
Nemusíte si klást vysoké cíle – jakýkoli druh pohybu je lepší než žádný. Zpočátku zvolte třeba jen delší procházky se psem, místo výtahu používejte schody nebo choďte pěšky do práce. O víkendu si dopřejte alespoň hodinový pěší výlet. Pro udržení váhy a dobrý zdravotní stav celého organismu je ideální nastartovat v tomto směru pravidelnost, a vydržet. Čím častěji budete tělesnou aktivitu provádět, tím snadněji u ní vytrváte. A že jste přetížení v práci? Plánujte dopředu, dělejte, co se vám líbí, a vstávejte brzy.

Související články:

Trenéři hvězd radí: 3 triky, jak zhubnout a být fit!
Afrodiziaka: Opravdu fungují?
Udržte si po létě bronz!

Reklama

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Jaké letní dobrodružství vás nejvíce láká?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama