Reklama

Ideální cvičení na zimu: hot jóga

Ideální cvičení na zimu: hot jóga Ideální cvičení na zimu: hot jóga

Je vám zima a na cvičení nemáte náladu? Vyzkoušejte hot jógu, která se cvičí v pěkně vyhřáté místnosti.

Ideální cvičení na zimu: hot jóga
{loadposition breadcrumb}

Ideální cvičení na zimu: hot jóga

Je vám zima a na cvičení nemáte náladu? Vyzkoušejte hot jógu, která se cvičí v pěkně vyhřáté místnosti.

Pokud se vám na podzim nechce běhat v parku a do bazénu by vás už tuplem nikdo nedostal, máme pro vás doslova horkou novinku pro vaše tělo. Ačkoli se u nás hot jóga cvičí už několikátým rokem, svůj boom zažívá letos.

Jedná se o cvičení jógy, které se provozuje ve vyhřáté místnosti v teplotě od 38 do 42 stupňů Celsia. Tím, že se cvičí v takto horkých podmínkách, je hot jóga mnohem účinnější a také při ní více hubnete a lépe si zformujete svoji postavu.

Cvičit hot jógu může v podstatě každý, jen není vhodná pro malé děti. A pokud vám pak hot jóga už nebude stačit, můžete pokračovat v pokročilejší power hot józe.

Jaký na vás hot jóga bude mít vliv? Cvičení působí skvěle na váš imunitní systém, protože během provádění cviků se zpotíte na problémových partiích celého těla, a tím ze sebe odplavíte nebezpečné toxiny. Dále si pak zlepšíte lymfatický systém a krevní oběh.

Co s sebou? Na hot jógu se určitě hodí lehčí a zároveň velmi pohodlné oblečení na sport. Přibalte si kromě vody a podložky na jógu (někde je půjčují) dva ručníky. Jeden oceníte v sále, druhý se bude hodit do sprchy, která je po cvičení nutností.

Související články:

Pravidla lži
Pilates: 3 cviky, které fungují
Rozjeď to na Fiveriders

Reklama

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Jaké letní dobrodružství vás nejvíce láká?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama