Reklama

5 tipů, jak se vyspat dorůžova

5 tipů, jak se vyspat dorůžova 5 tipů, jak se vyspat dorůžova

Podzimní počasí přímo svádí si zalézt do postele a spát. Co ale dělat, když to nejde?

5 tipů, jak se vyspat dorůžova
{loadposition breadcrumb}

5 tipů, jak se vyspat dorůžova

Podzimní počasí přímo svádí si zalézt do postele a spát. Co ale dělat, když to nejde?

Zákaz jídla před spaním
Než ulehnete do postele, rozhodně byste neměla vyplenit ledničku, ale ani hladovět. Odborníci na zdravou výživu doporučují jíst maximálně tři hodiny před spaním. Tělo totiž do té doby, než půjdete spát, musí veškerou potravu strávit.

Zázrak jménem aromaterapie
Pokud ještě dlouho potom, co ulehnete do postele, tupě zíráte do zdi a nemůžete ‚zabrat‘, pak je pro vás ideálním společníkem aromaterapie. Jasným faroritem pro klidný spánek je levandule a vybrat si můžete sušenou, v podobě relaxačního oleje nebo vůni do aromalampy.

Správná teplota v ložnici
Když půjdete spát, pohlídejte si, aby teplota ve vaší ložnici byla mezi 18 a 20 stupni Celsia. Příliš přetopeno nebo zase studená zima vám na klidném spánku rozhodně nepřidají. Větrání před spaním jenom doporučujeme.

Stop cigaretám
Kouření, hodně alkoholu nebo pití kávy a černého čaje vašemu spánku rozhodně nepomůže. Tyto látky negativně narušují spánkový proces a ráno se budete cítit vyčerpaná.

Postel je na spaní
V posteli byste měla pouze spát, a nikoli v ní jíst, sledovat televizi, nebo dokonce pracovat. Když se vám podaří oddělit místo na spánek od místa na práci, vaše tělo si pak snadněji zvykne na usínání.

Související články:

Jak prožít při sexu extázi
Jakou barvu si dnes obléknete?
7 pravidel: Jak se naladit na dokonalý sex?

Reklama

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Jaké letní dobrodružství vás nejvíce láká?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama