Reklama

Jezte pravidelně - zhubnete!

Jezte pravidelně - zhubnete! Jezte pravidelně - zhubnete!

Ráno snídáte rychlé kafe, obědváte ve fast foodu a večer vybílíte ledničku? Pak tu pro vás máme pár rad, jak jíst pravidelně a nepřibrat už ani kilo navíc!

Jezte pravidelně - zhubnete!
{loadposition breadcrumb}

Jezte pravidelně - zhubnete!

Ráno snídáte rychlé kafe, obědváte ve fast foodu a večer vybílíte ledničku? Pak tu pro vás máme pár rad, jak jíst pravidelně a nepřibrat už ani kilo navíc!

RÁNO
Nemusíte jíst hned po probuzení, ale důležité je udělat si na snídani čas. Lidé, kteří ji často vynechávají a místo toho si později dopřávají kofein a sladkosti v domnění, že je to lépe nastartuje, si spíše uškodí. Den by měl začít lehkou snídaní – ideální volbou je miska ovesné kaše s lesním ovocem a tvarohem. Po několika hodinách může následovat třeba hrst oříškové směsi a sušeného ovoce. Další vhodnou variantou je také proteinový koktejl s mlékem a ovocem.

OBĚD
"V naší potravě ve skutečnosti potřebujeme pouze malé množství tuků, ale většina nás jich denně stráví daleko více. Přirozené tuky (z ryb, ořechů, oliv a avokáda) jsou mnohem zdravější než všechny ostatní, zejména ty ztužené. Měli bychom se naučit důkladně číst etikety na výrobcích, abychom omezili příjem nasycených tuků, které zbytečně zvyšují hladinu cholesterolu v těle," uvádí Dr.  Luigi Gratton, renomovaný odborník na rodinné lékařství. Zdravé tuky jsou také mnohem chutnější a můžeme je běžně používat při výrobě salátů, a to především avokádo, ořechy nebo olivy. Pokud dáváme přednost dušené zelenině, měli bychom používat převážně olivový olej.

VEČER
Mnoho lidí většinu svých denních kalorií dohání až jídlem ve večerních hodinách či krátce před spaním. Tito jedinci jedí buď málo, nebo rovnou přeskakují celé jídlo během dne, aby si jej pak dopřávali pozdě v noci. To je však velká chyba, protože tímto způsobem neposkytují svému mozku a svalům dostatek “paliva“ potřebného pro každodenní činnost. Pokusme se jídlo rozložit rovnoměrně během celého dne a ve večerních hodinách ho spíše omezit, případně ho vynechat úplně. Pokud máme po večeři ještě na něco chuť, zkusme citrusové plody, pár lžiček bílého jogurtu nebo kefíru. Malý trik na závěr: zajít chutě po večeři nám pomůže, když si vyčistíme zuby.

Související články:

Jojo efekt celebrit: Proměnlivá váha Mischy Barton
Milla Jovovich: Superstar bez hranic
Rozjeď to na Fiveriders
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama