Reklama

5 druhů potravin, které se zdravě jenom tváří

5 druhů potravin, které se zdravě jenom tváří 5 druhů potravin, které se zdravě jenom tváří I na první pohled zdravě vypadající jídlo nemusí být pro nás dobré tak, jak si myslíme. Susan Bowerman, odborná konzultantka společnosti Herbalife, přináší seznam některých potravin, které znějí zdravěji, než ve skutečnosti jsou:
5 druhů potravin, které se zdravě jenom tváří
{loadposition breadcrumb}

5 druhů potravin, které se zdravě jenom tváří

I na první pohled zdravě vypadající jídlo nemusí být pro nás dobré tak, jak si myslíme. Susan Bowerman, odborná konzultantka společnosti Herbalife, přináší seznam některých potravin, které znějí zdravěji, než ve skutečnosti jsou:

•    Rýžové chlebíčky s čokoládovou, karamelovou nebo jogurtovou polevou: Celozrnné rýžové chlebíčky, často přezdívané „polystyreny“, se řadí mezi nízkokalorické jídlo, jen pokud si je budeme dopřávat bez sladké polevy. V opačném případě silná vrstva čokolády, karamelu či jogurtem ochuceného tuku na jejich povrchu může být stejně kalorickou bombou jako hrst sladkých bonbonů.
•    Jogurtové rozinky: Pokud si myslíte, že tato kombinace je vhodným způsobem, jak získat svou denní dávku jogurtu a ovoce, raději se znovu zamyslete. Obalené rozinky mají jen malou špetku jogurtu utopenou v bohaté vrstvě tuku. Obsah kalorií se může zdát nízký, ale to pouze proto, že jde o nízké dávkování. Mnohem zdravějším řešením je zamíchat si hrst rozinek do obyčejného bílého jogurtu.
•    Tuňákový sendvič: Tuňákové sendviče jsou obvykle plné majonézy (100 kalorií na lžíci) a obsahují tolik kalorií a gramů tuku jako hamburger z fastfoodu. Namísto této majonézové kalorické bomby vyzkoušejte libová krůtí nebo kuřecí prsa. Pokud se přesto nechcete vzdát chutě na tuňáka, připravte si ho doma bez majonézy – v kombinaci s tvarohem nebo avokádem to bude rozhodně mnohem zdravější varianta.
•    Müsli tyčinky: Müsli jistě zní samo o sobě zdravě, ale pozor na obsah cukrů!  Navíc v těchto rádoby zdravých tyčinkách je velmi malé množství celozrnné mouky. Lepší volbou by pro nás byla malá hrst fíků nebo sušených švestek, aspoň bychom měli trochu pravého ovoce.
•    Sušené ovoce nebo zelenina: Jen proto, že jsou sušené chipsy z krájeného jablka, banánu, mrkve nebo celeru, neznamená to, že jsou zdravé. Některé druhy jsou smažené na tuku a obsahují spoustu kalorií. Získejme ovoce a zeleninu raději v čerstvé podobě tak, jak je příroda stvořila – a pokud nás touha po něčem slaném a křupavém neopustí, stačí si dopřát malou hrst ořechů nebo 100% celozrnné sušenky.

Související články:

Barevné pramínky do vlasů à la Katy Perry
Jakou barvu si dnes obléknete?
Tipy a triky: Jak si nalepit umělé řasy?
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama