Reklama

Power plate: 3 tipy, jak zhubnout do plavek

Power plate: 3 tipy, jak zhubnout do plavek Power plate: 3 tipy, jak zhubnout do plavek Už se pomalu blíží čas dovolených a prosluněných dnů, které všichni rádi trávíme u bazénu, rybníku nebo u moře. Jestli si pořád lámete hlavu s tím, jak shodit pár přebytečných kil nebo si jen chcete zpevnit postavu do plavek, tak pro vás máme pár rad a cviků od trenéra Víta Živného, kterého můžete potkat v karlínském studiu Holmes Place Premium.
Power plate: 3 tipy, jak zhubnout do plavek
{loadposition breadcrumb}

Power plate: 3 tipy, jak zhubnout do plavek

Už se pomalu blíží čas dovolených a prosluněných dnů, které všichni rádi trávíme u bazénu, rybníku nebo u moře. Jestli si pořád lámete hlavu s tím, jak shodit pár přebytečných kil nebo si jen chcete zpevnit postavu do plavek, tak pro vás máme pár rad a cviků od trenéra Víta Živného, kterého můžete potkat v karlínském studiu Holmes Place Premium.

Do plavek na Power Plate
Mezi nejúčinnější nástroje, které vás dokážou dostat do formy na léto, patří bezesporu vibrační plošina Power Plate. K pravidelnému tréninku ji používají hvězdy sportovního i kulturního nebe jak u nás, tak v zahraničí. Následující text vám poskytne podrobný návod, s jehož pomocí vás příprava na plavky nebude stát nadměrné množství času ani úsilí. Podle Víta Živného stačí, když budete na Power Plate cvičit 3× týdně po dobu 20 až 30 minut, a první výsledky uvidíte již po 4 týdnech.

5 stavebních kamenů
Trénink je tvořen pěti prvky, které se vzájemně prolínají a kombinují. Vše se odvíjí od toho, co tělo vyžaduje. Těmito prvky jsou: STREČINK (zlepšení flexibility), BALANC (rozvoj koordinace a stability), CORE (zpevnění středu těla), SÍLA (tedy její rozvoj), MASÁŽE (a regenerace či anticelulitidní účinky vibrací). Programy Power Plate jsou navrženy tak, aby bylo v tréninku vždy obsaženo všech pět prvků, a tím docházelo k harmonickému rozvoji celého těla.

Trénink na problémové partie s Power Plate
Trénink na problémové partie je charakteristický posilovacím cvičením střední intenzity, vedoucím ke zlepšení svalového tonu a síly. Půlhodinovým tréninkem zpevníte a vytvarujete svalstvo dolních končetin, hýždí, břišní svaly a paže. Trénink je složen ze dvou až čtyř cviků na procvičení každé problematické svalové partie. Nezbytnou součástí tohoto tréninku jsou masáže, které jsou do třicetiminutového programu začleněny zcela na závěr. Několikanásobně zvyšují cirkulaci krve v podkoží, což má podstatný vliv na redukci celulitidy a odplavení únavy po cvičení.

Související články:

Olej: zázračný elixír pro vaše vlasy
Troje jarní trendy kecky, které budete chtít
6 drobností, které posílí zdraví
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama