4 tajné hubnoucí triky celebrit

4 tajné hubnoucí triky celebrit 4 tajné hubnoucí triky celebrit Závidíte filmovým hvězdám jejich vypracované postavy? Pokud ano, anebo chcete jen odhalit několik tajemství VIP, přečtěte si článek, v němž vám některé jejich osvědčené tipy na hubnutí popíše Samantha Clayton, ředitelka celosvětového vzdělávání o fitness ve společnosti Herbalife.
4 tajné hubnoucí triky celebrit
{loadposition breadcrumb}

4 tajné hubnoucí triky celebrit

Závidíte filmovým hvězdám jejich vypracované postavy? Pokud ano, anebo chcete jen odhalit několik tajemství VIP, přečtěte si článek, v němž vám některé jejich osvědčené tipy na hubnutí popíše Samantha Clayton, ředitelka celosvětového vzdělávání o fitness ve společnosti Herbalife.

Trik celebrit číslo 1: Nárazové diety

Čeho se vyvarovat: Neuchylujte se k nebezpečným a radikálním dietám. Hodně známých osobností v rámci přípravy na svou velkou roli na filmovém plátně spoléhá na dietu takřka ‚na poslední chvíli‘. Zejména pokud je ve hře několik milionů dolarů a příslib velké slávy, není překvapením, že tito lidé jsou ochotní zajít až do extrému. Diety jako dlouhé očistné kúry i hladovka jsou velice nebezpečný způsob, pokud je nedržíte pod přímým dohledem lékaře.

Proč se toho vyvarovat: Extrémní dietní postupy zajistí pouze dočasné výsledky. S dietami, při nichž přijímáte extrémně nízký objem kalorií, je totiž spojená celá řada zdravotních rizik. Dlouhodobé zdravotní problémy vám tedy za dočasný efekt štíhlosti jistě nestojí. 

Jak na to správně: Pečlivě prozkoumejte obsah své ledničky i spíže a zkuste přehodnotit své stravovací návyky. Najděte si svůj vlastní ideální a vyvážený objem kalorií, které budete přijímat tak, abyste zhubli a zároveň poskytli svému tělu dostatek výživných látek – to je rozhodně ta nejlepší a nejbezpečnější cesta, jak zhubnout.

 Trik celebrit číslo 2: Extrémní cviky zaměřené na hubnutí

Čeho se vyvarovat: Vrhnout se do intenzivního cvičebního plánu s rozvrhem na každý den v týdnu. Jistě si teď říkáte, že více je v tomto směru lépe, ale není tomu tak vždy, zejména pokud jde o cvičení. Jistě jste už někdy v časopise narazili na článek, jak vaše oblíbená celebrita cvičí dvakrát denně čtyři hodiny a sní toho jen jako malá myška. V takových textech se už bohužel nepíše o bolesti a utrpení, které většinou takto intenzivní cvičební rozvrh provázejí. Hodně lidí se pak spoléhá na léky proti bolesti a je také mnoho případů, kdy celebrita skončí kvůli vyčerpání v nemocnici. Nevěřte ničemu, co se tváří, že vám zajistí zázračné a rychlé výsledky. Rychlé řešení zkrátka neexistuje.

Jak na to správně: Cvičební zátěž zvyšujte postupně, neboť abyste dosáhli dlouhodobého výsledku, musíte dávky cvičení zvyšovat. Naše tělo se dokáže dobře přizpůsobit zvýšené fyzické zátěži. Když se vám začne zdát cvičení příliš snadné, zaberte více, ale postupně. Pokud se cvičením teprve začínáte, soustřeďte se zejména na délku cvičení. Až získáte lepší kondici, začněte si přizpůsobovat intenzitu cvičení, abyste dosáhli lepších výsledků v kratším čase.

Trik celebrit číslo 3: Nové nástroje na cvičen

Čeho se vyvarovat: Nekupujte si každou cvičební pomůcku, která se objeví na trhu. Nevěřte ani tomu, že získáte lepší kondici, když se obalíte různými bandážemi a budete používat třesoucí se stroje, i když je na obalu takového cvičicího stroje obrázek superštíhlé celebrity nebo modelky.

Proč se toho vyvarovat: Různé vychytávky na cvičení vypadají sice přitažlivěji než tvrdá dřina a pot, které k pořádnému cvičení patří, nicméně kdy jste dosáhli něčeho významného, aniž byste na tom nemuseli tvrdě pracovat?

Jak na to správně: Investujte do cenově nenáročné výbavy na cvičení, jako jsou malé činky na aerobik, natahovací gumové pásy a podložka na cvičení. Chcete-li přece jen vyzkoušet nějakou novinku na trhu, zjistěte nejprve, zda je založená na všeobecných principech fitness, jako je kardio cvičení, ohebnost, výdrž či síla. Na druhé straně, pokud vám takové náčiní slibuje zlepšení kondice, aniž byste se pohnuli, věřte mi, že jde o ztrátu vašeho času i peněz. 

Trik celebrit číslo 4: Členství v posilovnách a osobní trenéři

Čeho se vyvarovat: Utrácet více peněz, než si můžete dovolit, za členství v posilovnách nebo za osobního trenéra. Jen proto, že to dělají hvězdy, neznamená, že obyčejní lidé s obyčejným platem musejí za podobné služby utrácet nekřesťanské peníze.

Proč se toho vyvarovat: Vyberete-li si něco, co si finančně nemůžete dovolit – a ještě hůře, pokud to ani nebudete využívat –, pak pro vás bude snadné přestat členství platit a cvičení se vzdát. Takhle to ale skončit nemusí, slušnou kondici si můžete vypracovat i běháním v parku nebo cvičením doma. Jakkoli věřím účinkům osobního tréninku, mějte na paměti, že pokud si ho nemůžete dovolit, dosáhnete stejného efektu, když se poohlédnete po tipech nějakého odborníka. I na internetu najdete mnoho názorných videí, jak účinně cvičit doma.

Jak na to správně: Chcete-li se opravdu svěřit do péče trenéra, nejprve s ním promluvte o vaší finanční situaci a vypracujte s ním plán cvičení, který budete dodržovat. Úkolem fitness trenérů je naučit vás základy, pomoci vám neztratit motivaci a co je nejdůležitější – pomoci vám, abyste cvičili bezpečně. Dobrý trenér vás usměrní při přechodu k samostatnému cvičení, kdy se již bez jeho pomoci a rad obejdete.

Související články:

Mathew Williamson pro Lindex: Módní kolekce, na kterou se budete těšit!
Sexy Robert Pattinson tváří vůně Dior Homme!
Vztahy: bez cenzury
Reklama
sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Co vám zvedne náladu, když nemáte svůj den?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama