Reklama

Jednoduché tipy, které vám usnadní hubnutí

Jednoduché tipy, které vám usnadní hubnutí Jednoduché tipy, které vám usnadní hubnutí Komerční článek - Zlomit věčnou nespokojenost samy se sebou, to je cíl žen mnoha žen různých věkových kategorií. Problém přejídání a nedostatku sportu mívá často hluboké kořeny v psychice. Jakmile se člověk ale překoná, získá mnoho energie a síly na další změny. Nevíte, jak na to? Možná vám pomůže pár našich tipů.
Jednoduché tipy, které vám usnadní hubnutí
{loadposition breadcrumb}

Jednoduché tipy, které vám usnadní hubnutí

Komerční článek - Zlomit věčnou nespokojenost samy se sebou, to je cíl žen mnoha žen různých věkových kategorií. Problém přejídání a nedostatku sportu mívá často hluboké kořeny v psychice. Jakmile se člověk ale překoná, získá mnoho energie a síly na další změny. Nevíte, jak na to? Možná vám pomůže pár našich tipů.

Propagace značky Top Shop.
Joyonline.cz není jeho autorem a nemá vliv na jeho obsah.

Zlomit věčnou nespokojenost samy se sebou, to je cíl žen mnoha žen různých věkových kategorií. Problém přejídání a nedostatku sportu mívá často hluboké kořeny v psychice. Jakmile se člověk ale překoná, získá mnoho energie a síly na další změny. Nevíte, jak na to? Možná vám pomůže pár našich tipů.

Nezkracujte si život sezením

Lidské tělo je stavěné na pohyb. Celodenní sezení u počítače nejen přetěžuje páteř, ale může zapříčinit či podpořit vznik řady nemocí. Řadí se k nim i cukrovka a kardiovaskulární choroby. Navíc pokud dlouho jen sedíte, máte automaticky větší chuť k jídlu. Mlsáte hodně v práci? Zkuste se každých dvacet minut protáhnout a trochu se projít. Prospějete tak i své kostře. I stát je totiž dle vědců zdravější než sedět.

TopShop_deska

Co dalšího dělat?

Zkuste zapracovat na své fyzičce. Nemáte-li čas chodit plavat, běhat, tančit či posilovat, udělejte si tělocvičnu doma. Každé ráno si chvíli zaběhejte na místě, zaskákejte si přes švihadlo a nastartujte tak svůj metabolismus. Po práci se projděte, protáhněte na gymnastickém míči, zajezděte na rotopedu či se zatočte na rotační desce. Mnoho levných pomůcek na cvičení doma najdete třeba na stránkách teleshoppingu.

Pro hubnutí je nejdůležitější aerobní pohyb. Nejvíce při něm spalujete. Měla byste si u toho ale hlídat svou tepovou frekvenci, jinak nebude sport dostatečně efektivní. Ideální frekvenci si spočítejte na online kalkulačce.

Uspokojte své chuťové buňky

Nikdy natrvalo nezhubnete, pokud vám nebude dietní jídlo chutnat. Neodbývejte se proto večer mrkví. Druhý den vás bude honit o to větší mlsná, o co jste se večer ochudila. Chcete-li vydržet jít nízkokaloricky, musí vám to lahodit a nesmíte mít pocit, že se šidíte. Používejte koření, čerstvé bylinky i nízkotučné sýry.

Snažte se najít dietní jídlo, které budete milovat. Jako motivace vám může posloužit i to, že některými zdravými potravinami lze ovlivnit i chod vašeho mozku. Mnoho dobrých receptů najdete např. v knize známé dietářky Mačingové. I milovníci burgerů tu našli návody na jídla, která si dobrovolně dělají každý týden k obědu.

Zlatá pravidla

Na co nezapomínat? Ráno snídejte. Sladkosti a ovoce si dopřávejte dopoledne, tělo je zvládne přes den spálit. Dopoledne také dochází k detoxikaci organismu, nezapomínejte proto hodně pít. Ráno byste měla jíst sacharidy, přes den hlavně bílkoviny a večer vlákninu. Občas také snězte, na co máte chuť a nevyčítejte si, že jste si na oslavě babičky dala kachnu. Když to není každý den, nevadí to. Udržet si hezkou postavu není jen teror. Díky zdravějšímu životnímu stylu získáte více energie dobré nálady i sebevědomí.

sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama