Reklama

Sportujte, pomůže vám to v boji proti zákeřným nemocem

Sportujte, pomůže vám to v boji proti zákeřným nemocem Sportujte, pomůže vám to v boji proti zákeřným nemocem Heslo moderní doby známe všichni: zdravě žít, dbát na správné stravování a hýbat se. Nejenže tak jednoznačně předcházíte nemocem, ale lékaři nyní upozorňují, že bychom měli zůstat aktivní i při těžké nemoci, jakou je například rakovina. Tělo v dobré kondici má větší šanci se nemoci ubránit.
Sportujte, pomůže vám to v boji proti zákeřným nemocem
{loadposition breadcrumb}

Sportujte, pomůže vám to v boji proti zákeřným nemocem

Heslo moderní doby známe všichni: zdravě žít, dbát na správné stravování a hýbat se. Nejenže tak jednoznačně předcházíte nemocem, ale lékaři nyní upozorňují, že bychom měli zůstat aktivní i při těžké nemoci, jakou je například rakovina. Tělo v dobré kondici má větší šanci se nemoci ubránit.
Začněte hned, ne až zítra

Zůstat fyzicky aktivní i během nemoci znamená být aktivní už dávno před ní a z cvičení si vybudovat pevný zvyk. Doporučení odborníků jsou poměrně jasná. Aby mělo cvičení smysl, je dobré se mu věnovat 1 hodinu 3 dny v týdnu. Jiná rada zase zní až překvapivě snadně – denně ujděte 10 000 kroků a budete fit. Možná se to zdá jako hračka, ale zkuste si svůj den změřit s krokoměrem. Možná budete překvapená, jak málo kroků ve skutečnosti uděláte.

Pokud skutečně chcete pro sebe a své tělo něco udělat a pomoci mu například předcházet „strašáku“ dnešní doby – rakovině prsu, není na co čekat. Prostě jděte, vyberte si sport, který vás láká, a věnujte se mu. Není čas na žádné odkládání. Proč začínat cvičit od příštího měsíce? Můžete se do toho pustit hned teď!

Nepatříte mezi sportovní nadšence a v nabídce cvičení se příliš nevyznáte? Připravili jsme pro vás krátké představení 2 typů cvičení, která vás budou bavit a přitom k nim nepotřebujete žádné speciální vybavení.

PortDeBras

Asi znáte aerobic, nejspíš jste už slyšela o zumbě, ale co PortDeBras? Někdy se mu také říká zábavné hubnutí pro všechny. Není k němu totiž zapotřebí žádná speciální výbava, ani pohybová a taneční průprava.

PortDeBras staví na protahovacím a posilovacím cvičení, se kterým spojuje taneční prvky, a to zejména baletní. Cvičí se při pomalé hudbě, které se přizpůsobuje choreografie pohybů. Zároveň se ale neustále pohybujete v aerobním pásmu. Díky tomu tělo efektivně spaluje tuky. Navíc také zdokonalíte koordinaci svých pohybů a výrazně zlepšíte držení těla, čímž si ulevíte od bolesti zad, hlavy i nohou.

Hot jóga

Druhou doslova horkou novinkou mezi relaxačními a protahovacími cviky je hot jóga. Cvičí se při poměrně nestandardních 38 ° - 42 °C, kdy se tělo mnohem lépe uvolňuje a svaly a šlachy jsou méně náchylné ke zranění.

Cvičením hot jógy jednak protahujete a zpevňujete své svaly a zlepšujete pružnost těla, ale také posilujete imunitní systém. V průběhu cvičení totiž dochází k detoxikaci těla. Navíc se uklidní vaše srdeční činnost. Je prokázáno, že pravidelným cvičením se zlepší váš krevní oběh i prokrvení orgánů a jejich činnost.
Podrobnější informace o účincích hot jógy a o průběhu samotného cvičení se dozvíte v tomto článku.

Nejste na to sama, ale buďte zodpovědná

S některými následky nemoci vám pomůže vypořádat se rodina, s jinými například pojištění pro případ rakoviny prsu, ale největší kus práce musíte odvést vždy vy sama. Řiďte se heslem „těžko na cvičišti, lehko na bojišti“, udržujte své tělo v kondici a nedejte nemocím šanci.

Související články:

Olej: zázračný elixír pro vaše vlasy
Zlatá horečka ve vašem šatníku!
Vyzkoušejte: matující laky na nehty
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama