Reklama

5 rychlých tipů, jak si zpevnit tělo

5 rychlých tipů, jak si zpevnit tělo 5 rychlých tipů, jak si zpevnit tělo Jaro je tady a čas na to, udělat něco s postavou, se krátí. O hubnutí do plavek toho bylo napsáno už opravdu dost. Jenže jak se udržet ve formě bez úmorných hodin v posilovně? I bez dřiny se dá udržet pevná postava do letních modelů. Přinášíme vám jednoduchých 5 tipů, jak si před létem zpevňovat tělo.
5 rychlých tipů, jak si zpevnit tělo
{loadposition breadcrumb}

5 rychlých tipů, jak si zpevnit tělo

Jaro je tady a čas na to, udělat něco s postavou, se krátí. O hubnutí do plavek toho bylo napsáno už opravdu dost. Jenže jak se udržet ve formě bez úmorných hodin v posilovně? I bez dřiny se dá udržet pevná postava do letních modelů. Přinášíme vám jednoduchých 5 tipů, jak si před létem zpevňovat tělo.

1.    Zapomeňte na výtah a vystupujte o zastávku dřív
Choďte po schodech, když to jde. Výtahem jeďte jen v případě, že vás bolí nohy nebo nesete těžký nákup. Dopřejte si zkrátka pohyb vždy, když to situace dovolí. Jezdíte do práce městskou hromadnou dopravou? Nemusíte přece vždy dojet až přímo tam. Provětrejte se hned po ránu a vystupte si o jednu nebo dvě zastávky dřív. Naladí vás to na pozitivní vlnu, a navíc uděláte něco pro svoje tělo.
2.    Tančete. Značka: Kdykoli
Máte dobrou náladu a chcete to dát najevo? Pusťte si doma oblíbenou muziku a rozjeďte to! Spontánní pohyb a radost z tance vás nastartují a zpevní tělo. Anebo pokud ráda soutěžíte, přihlaste se do taneční soutěže The School Dance 2014 se svojí třídou. Partnerem soutěže v ČR je společnost EDULOGY, která provozuje vzdělávací portál eKabinet.cz. Stačí jen natočit taneční video se zajímavou choreografií, a můžete jet do Disneylandu nebo vyhrát taneční dny s profesionálními tanečníky DANSOVIA.
3.    Stahujte půlky vsedě
Máte-li sedavé zaměstnání nebo často vysedáváte na přednáškách, nezbývá než ten čas využít pro pořádné zpevnění zadečku. Nemusíte chodit do tělocvičny, abyste měla kulatý a pevný zadek. Stačí každý den pár minut věnovat jeho stahování, když zrovna sedíte. Zaprvé je to příjemné a zadruhé to má překvapivě skvělé výsledky, tak proč to nevyzkoušet.
4.    Poránu pomalu rozehřívejte svaly
Všechno začíná vždy novým dnem, kdy můžete znovu začít. Protáhněte si svaly hned při probuzení. Zůstaňte v pelíšku o pár minut déle a protáhněte si všechny končetiny. Nakonec si procvičte trup jako kočka. Když to celé zopakujete pětkrát, zrychlíte do nového dne spalování kalorií, a hlavně budete mít lepší náladu.
5.    Jezděte o víkendu na kole
O víkendu vyrazte na cyklistický výlet. Namísto přítele si vezměte s sebou kamarádku, která vás ve výkonu povzbudí, a ještě k tomu s ní proberete nejnovější drby. I kdybyste jely pomalu, dvě hodiny jízdy na kole vyjdou nastejno jako 30 minut dřiny v posilovně. A to už za to stojí.

Související články:

3 triky, jak vybrat tu pravou kabelku
6 faktů, které musíte vědět o parfémech
Katy Perry randí z Niallem z One Direction?
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama