Reklama

Jméno Kim Kardashian jednoduše prodává

Jméno Kim Kardashian jednoduše prodává Jméno Kim Kardashian jednoduše prodává Třiatřicetiletá Kim začala svoji cestu do mediálního světa kamarádstvím s Paris Hilton. Z jejího jména se postupně stal brand. Opravdu dokáže prodat vše, anebo častokrát odrazuje?
Jméno Kim Kardashian jednoduše prodává
{loadposition breadcrumb}

Jméno Kim Kardashian jednoduše prodává

Třiatřicetiletá Kim začala svoji cestu do mediálního světa kamarádstvím s Paris Hilton. Z jejího jména se postupně stal brand. Opravdu dokáže prodat vše, anebo častokrát odrazuje?

Rychlá sláva láká hodně lidí. Jednou z cest, jak jí dosáhnout, je reality show. Má to ale jisté riziko – ne vždy se vyplatí. Přesto je zájem opravdu velký. Hlavně díky tomu, jak je celý proces rychlý a snadný. Reklamní masáž je natolik intenzivní, že diváci televize chtě nechtě přesně vědí, o koho se jedná, i když na tom nemají sebemenší zájem.

Kim Kardashian patří k těm, kteří se proslavili ne tak úplně chvályhodným způsobem. Poprvé se jí pozornosti médií dostalo díky kamarádství se známou provokatérkou a královnou večírků Paris Hilton. Pokud pomineme video s erotickým obsahem, které se v roce 2007 dostalo před zraky veřejnosti, Kim se proslavila hlavně díky rodinné reality show, která byla postavena pouze na klanu Kardashianů. Měla úspěch, a jméno Kardashian se stalo brandem, který dobře prodává. 

Tanec, film i cupcakes

Kim se nezdráhala nafotit nahé fotografie pro pánský časopis. Objevila se v pořadu Dancing with the Stars, zahrála si sebe samu v seriálu Jak jsem poznal vaši matku. Příjmení Kardashian jednoduše pomáhá vydělávat. Kim se tak stala součástí nejednoho televizního pořadu a několika různorodých projektů. Nechyběl tanec, zpěv, herectví a ani cupcaky.

Kim byla vdaná již dvakrát, momentálně je zasnoubená se svým přítelem Kanyem Westem, se kterým má holčičku North West. Spojení Kanyeho a Kim již má i svůj název Kimye. Obě jména jsou hodně úspěšná ve světě showbyznysu, a tak je jejich tandem obchodníky vyhledáván.

tit1

Ne vždy je obchodní záměr výhrou

Posledním mediálním počinem této dvojice je focení pro dubnové číslo americké Vogue. Na obálce tohoto časopisu je Kim oblečena do svatebních šatů a Kanye ji objímá. Rozhodnutí šéfredaktorky Anny Wintour pro tuto dnes již jednoznačně kontroverzní dvojici je ve světě fashion přívrženců zmíněného titulu velice diskutabilním.

Část fanoušků, kteří považují Vogue za jeden z nejlepších časopisů, ve kterých se oslavuje vysoká móda a píše se o všeobecně uznávaných významných osobnostech, byla volbou Wintour šokována. Na Facebooku tohoto média se objevil nejeden pohoršený komentář, který odsuzuje zakomponování samozvané celebrity, která vzešla z reality show a skandálu, do konceptu zavedeného časopisu. Řada celebrit se k tomu vyjádřila i na svém Twitteru. Například herečka Sarah Michelle Gellar uvažuje o zrušení předplatného.

Trend propagace prostřednictvím celebrit, jejichž sláva vznikla rychle, posiluje. Kam až se vyvine, co si myslíte?

Reklama

Reklama
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Anketa
Odpovězte na naši otázku a v příští JOY zjistíte, kolik čtenářek má stejný názor stejně jako vy!

Jaké letní dobrodružství vás nejvíce láká?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama