Reklama

Last minute: Bikini bootcamp

Last minute: Bikini bootcamp Last minute: Bikini bootcamp Nečekejte, až se léto zeptá, co jste dělali v zimě! Pořiďte si do plavek postavu snů, kterou získáte s naším speciálním cvičebním plánem!
Last minute: Bikini bootcamp
{loadposition breadcrumb}

Last minute: Bikini bootcamp

Nečekejte, až se léto zeptá, co jste dělali v zimě! Pořiďte si do plavek postavu snů, kterou získáte s naším speciálním cvičebním plánem!

Potřebujete zhubnout, zpevnit a vyrýsovat svaly? JOY přináší zaručený recept na vysoustružené tělo za dva týdny! Jeho trik spočívá v tzv. plyometrickém tréninku, tedy vyvinutí co největší síly v co nejkratším čase.

Tak na co ještě čekáte? Začínáme hned teď!

Bikini plán:

1. Kardio

Víme, že jste zaneprázdněné a unavené, ale bez kardia to prostě nejde! Spalte alespoň 750 kalorií za týden! Můžete libovolně vybírat mezi během, plaváním, spinningem nebo svižnou chůzí.

2. Posilování

Osvojte si z internetu dvanáct plyometrických cviků, ty následně praktikujte poctivě třikrát týdně. Rozložte si trénink a každý cvik provádějte po dobu jedné minuty. Nezapomeňte na devadesátisekundové odpočinkové rozestupy. Celou sestavu opakujte tolikrát, kolik vám vaše výdrž dovolí.

3. Jídelníček

Správná strava je při shazování kil velice důležitá. Váš denní příjem by neměl přesáhnout 1600 kalorií. Jezte pravidelně a připravujte si zdravé menu o třech hlavních chodech a malé svačině.


Související články:

6 superpotravin, které si zamilovaly celebrity
Jak být fit: Tajemství krásy andílka Victoria’s Secret
Štíhlá a šťastná díky smíchu
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama