Reklama

3 způsoby, jak zahnat chuť na sladké!

3 způsoby, jak zahnat chuť na sladké! 3 způsoby, jak zahnat chuť na sladké! Máte v kabelce neustále zásobu čokolády? Na překonání stresu nebo deprese vám nepomáhá nic tak účinně jako sladkosti? Musíte si uvědomit, že je to pouze laciný způsob náhražky vašich potřeb!
3 způsoby, jak zahnat chuť na sladké!
{loadposition breadcrumb}

3 způsoby, jak zahnat chuť na sladké!

Máte v kabelce neustále zásobu čokolády? Na překonání stresu nebo deprese vám nepomáhá nic tak účinně jako sladkosti? Musíte si uvědomit, že je to pouze laciný způsob náhražky vašich potřeb!

Je to nutkavá touha, až vášeň, bez které si nedokážete představit život. Chorobná závislost se dá vypěstovat na čemkoli. Často je to pouze náhrada za jiné potřeby, kterých se nám nedostává.

Cukr organismus pro správné fungování potřebuje. Glukóza je hlavním zdrojem energie pro mozek. Při nepravidelném stravování může být hladina cukru v krvi nižší. Při konzumaci sladkého se za poměrně krátkou dobu zvýší přísun energie pro mozek, a to potom vnímáme jako příjemnou psychickou vzpruhu. Po opětovném poklesu hladiny cukru si mozek žádá další a další dávky, což má neblahé důsledky na postavu, kterou si všechny přejeme mít dokonalou, a to především teď, v slunném letním období.

Tři rady, jak zapomenout na sladké:

1. Postupné zmenšování dávek

Sladkosti jsou jednoduché sacharidy, které se rychle vstřebávají. Když dostanete chuť na sladké, zvolte potravinu s hodnotným cukrem, který vás zasytí na delší dobu. Bez výčitek si tedy dopřávejte šťavnaté ovoce, jímž zaženete hlad, a ještě obohatíte své tělo o cenné vitaminy!

2. Všechno je ve vaší hlavě

Pokud i vy saháte po sladkém, když vám něco chybí, zkuste přijít na to, co to je. Pak najděte rozumné řešení a vše si srovnejte v hlavě. Někdy je snadnější starosti zametat do koutku a předstírat, že nejsou. Ale za nějaký čas se jejich přítomnost odrazí na našem zevnějšku i psychice. Proto duševní inventuru nikdy neodkládejte na neurčito!

3. Aktivita

Nezřídka se po náročném dni stává, že při vytouženém času relaxace se k nám vetře nevítaná paní Mlsná! Ale odpočívat lze také aktivně! Leckdy je to hlavně o tom, jak zaměstnat své ruce a mysl. Proto radši vyrazte na procházku, přečtěte si dobrou knihu, anebo třeba oblíbený časopis.


Související články:

Fitness plán: 26 dní do začátku léta!
Jak být fit: Tajemství krásy andílka Victoria’s Secret
6 superpotravin, které si zamilovaly celebrity
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama