Reklama

Jóga k vodě podle Reese Witherspoon

Jóga k vodě podle Reese Witherspoon Jóga k vodě podle Reese Witherspoon Slastně se protáhnout jako kočka a zapomenout na všechny starosti! Vytvarujte si tělo během dovolené se cviky od pravé blondýnky!
Jóga k vodě podle Reese Witherspoon
Fotogalerie:
 
{loadposition breadcrumb}

Jóga k vodě podle Reese Witherspoon

Slastně se protáhnout jako kočka a zapomenout na všechny starosti! Vytvarujte si tělo během dovolené se cviky od pravé blondýnky!

Důvody, proč jógu cvičí každá druhá celebrita, jsou jednoduché: jóga to umí s tělem i duší, posiluje a prodlužuje svaly, zároveň uvolňuje napětí a pomáhá soustředit se na sebe. Vévodkyně z Cambridge navíc světu ukázala, že se dá cvičit i v těhotenství.

Lekce různých druhů jógy najdete téměř všude. Začátečníkům se doporučuje hatha jóga, s dynamičtější power jógou vyčkejte do doby, než si osvojíte správné dýchání, které je velmi důležité.

reese-yoga-121813sp

Reese je typ člověka, který dělá víc, než musí. Vypadá od přírody skvěle, přesto dodržuje zásady zdravé výživy a ráda pravidelně cvičí.

4 nejoblíbenější cviky herečky Reese Witherspoon:

1. Vzpor ležmo

1_copy

Tato pozice je dobrá k posílení prsního svalstva a svalstva rukou. Opřete se o natažené ruce. Nohy natáhněte co nejdál za sebe a opřete se o špičky, které by s podlahou měly svírat pravý úhel. Prohněte záda a dívejte se nahoru. Vydržte dvě minuty.

2. Obrácené „V“

28782576.cms_copy

Chodidla a dlaně dejte na podlahu a začněte pomalu zvedat boky. V této pozici by tělo mělo vypadat jako obrácené velké V. Hlavu dejte do roviny rukou a snažte se uvolnit ramena a krk. Vydržte dvě minuty.

3. Strom

article-2538637-1AA1CE5600000578-53_634x694_copy_copy

Postavte se rovně, ohněte pravou nohu a chodidlo si položte na vnitřní stehno levé nohy. Dlaně opřete o sebe před hrudníkem a zatlačte. V pozici vydržte dvě minuty a vyměňte pravou nohu za levou.

4. Půlměsíc

best-yoga-moves-400x400_copy

Zvedněte ruce nad hlavu a překřižte prsty tak, aby mířily vzhůru. Jednu nohu přednožte a ohněte do pravého úhlu. Druhou nohu natáhněte za sebe, jak nejvíc to půjde, špičkou k podlaze. V této pozici vydržte dvě minuty a nohy vystřídejte.

Související články:

3 způsoby, jak zahnat chuť na sladké!
Jak být fit: Tajemství krásy andílka Victoria’s Secret
6 superpotravin, které si zamilovaly celebrity

Zpět na článek: Jóga k vodě podle Reese Witherspoon
Zpět na článek: Jóga k vodě podle Reese Witherspoon
Zpět na článek: Jóga k vodě podle Reese Witherspoon
Zpět na článek: Jóga k vodě podle Reese Witherspoon
Zpět na článek: Jóga k vodě podle Reese Witherspoon
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama