Reklama

6 největších mýtů o hubnutí

6 největších mýtů o hubnutí 6 největších mýtů o hubnutí Tak jak to tedy je?
6 největších mýtů o hubnutí
{loadposition breadcrumb}

6 největších mýtů o hubnutí

Tak jak to tedy je?

S dietou se v životě setkal téměř každý z nás. No minimálně dvakrát do roka, po Vánocích a před začátkem léta. Přesně v tenhle moment přichází na řadu stohy knih a osvědčených postupů, jak na to. Odhalte ale lži hned na začátku a vaše snaha už nikdy nebude zbytečná.

1. Vyměňte hlavní chod za fresh džusy a máte vyhráno.

Tak tohle fungovat nebude. Nejen že vám po pití rychle vyhládne, ale díky vysokému obsahu cukrů (i když jsou přírodní) vám nepoděkuje ani žakudek. Vsaďte raději na ovocné neslazené čaje nebo zeleninový vývar.

2. Stačí sportovat.

Myslíte, že deset dřepů za tabulku čokolády stačí? I když je pohyb zdravou součástí shazování váhy i správná úprava jídelníčku je nutná.

3. Poslední jídlo nejpozději v 17 hodin.

Ne tak docela. Poslední pokrm si dopřejte 4 hodiny před spaním a zapomeňte tak na večerní hladovění.

4. Po přílohách se tloustne!

Naložit si deset řízků a zapomenout na salát je hezká myšlenka, ale v praxi příliš nefunguje. Porce stačí jen zmenšit a smažený plátek vyměnit za přírodní s bramborem nebo rýží.

5. Olivový olej místo másla.

Vyměnit živočišné tuky za rostlinné energeticky nemá význam. Jedinou výhodou je tak pomoc olivového oleje srdci a cévám. A obsahuje méně cholesterolu.

6. V lednici mám jedině "light" potraviny.

Na tohle označení pozor, ve většině případů je totiž dost zavádějící. Zpravidla upozorňuje na nižší obsah tuku, množství cukrů se ale nemění.

Související články:

Psychologie barev: Která přináší štěstí?
6 věcí, kterými upoutáte jeho pozornost
10 citátů o lásce, podle kterých byste měli žít
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama