Reklama

7 potravin pro ploché bříško

7 potravin pro ploché bříško 7 potravin pro ploché bříško Z čeho si máme sestavit jídelníček?
7 potravin pro ploché bříško
{loadposition breadcrumb}

7 potravin pro ploché bříško

Z čeho si máme sestavit jídelníček?

I když netoužíme po dokonalém six-packu, alespoň o dva centimetry užší pas podle vzoru Lei Michele bychom rozhodně neodmítli a tak odhodlaně cvičíme. Kromě pravidelného pohybu je ale bezpochyby důležitý i jídelníček.

Inspirujte se sedmi potravinami, které vám k vysněné postavě zaručeně pomůžou! Máme otestováno... 

Všechny mononenasycené mastné kyseliny

Podobně jako sacharidy patří i tuky do dvou skupin. Na jedné straně pro tělo nevhodné látky jsou vyváženy porcí těch vhodných a zdravých. Stačí jen vědět, po kterých sáhnout.

1. Olivový olej

Zapomeňte na všechny ostatní olejové varianty. Olivový olej můžete přidávat do salátů, k masu... Má v sobě hned několik zdravých boosterů, které vaše tělo jednoduše nastartují. Ideální denní dávkou pro super rychlý metabolismus jsou pak dvě polévkové lžíce denně, které si můžete dopřát s čerstvou zeleninou, rybami nebo přidat společně s kapkou citronové šťávy a česneku, soli a pepře do dokonalého dresingu.  

2. Avokádo

I když je avokádo tělu dokonale prospěšné, je opravdu hodně tučné a tak se za doporučenou denní dávku považuje maximálně jeho čtvrtka.

Snimek_obrazovky_2015-01-27_v_11.58.21

3. Mandle

Další z potravin bohatých na mononenasycené mastné kyseliny, obsahují také vlákninu, proteiny a vitamin E. Postarají se také o stabilní hladinu cukru k krvi. Kolem dvaceti kousků mandlí si můžete dopřát jako super svačinu každý den.

4. Hořká čokoláda

No vážně! I ta je zdravá. Není sice vhodné dopřát si jako dezert dvě tabulky, ale v menším množství zlepšují trávení a odbourávají břišní tuk. Vsaďte na kousky s 80 a více procenty kakaa.

Špenát 

Minimum kalorií, železo, vitamin C a K, draslík, hořčík... Kdybychom měli vyjmenovávat všechny klady špenátu, byli bychom tady ještě dlouho, ale jednu věc přece musíme vyzdvihnout! Má vysoký obsah vlákniny a zahání pocit hladu.

Jogurt

Už jeden kelímek denně podporuje množení probiotik, které bojují proti nadýmání. Ploché bříško zaručeno.

Losos

Ryby obecně mají vysoký obsah omega-3 mastných kyselin, které pomáhají účinně nastartovat metabolismus. Zabraňují navíc zbytečným chutím a s ideálně jednou porcí dvakrát týdně jsou správnou volbou na cestě k dokonalé postavě.  

Související články:

Workout v GIFech: 5 pohybů, které vás dostanou do formy
8 nejhorších potravin v našem jídelníčku odhaleno
Vitaminová bomba: Zatočte s nachlazením
sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama