Reklama

5 největších chyb, které děláme při cvičení

5 největších chyb, které děláme při cvičení 5 největších chyb, které děláme při cvičení Tak tohle musíme odstranit!
5 největších chyb, které děláme při cvičení
{loadposition breadcrumb}

5 největších chyb, které děláme při cvičení

Tak tohle musíme odstranit!

Když už se rozhodneme cvičit, potíme se a funíme jako kdybychom skládali uhlí a do konce týdne se nemůžeme hýbat. No a to z toho má být člověk ještě nadšený? Ale no tak! Ještě před nedávnem bychom s tím vším naprosto souhlasili. Pak jsme se ale na cvičení podívali i z trochu jiné stránky a nechali si poradit od osobního trenéra, jak na to, abychom si cvičení jednoduše užili.

Stačí prý odstranit pár chyb. A které to jsou? Čtěte!

1. Moc dlouhý trénink. Znáte ten pocit, že když už si jdete zacvičit jen jednou týdně, zůstanete v posilovně alespoň 3 hodiny? Tak takhle ne. Tělo si musí zvykat a je lepší cvičit každý den jen 5 minut doma, než se jednou za čas totálně zničit.

2. Chce to plán. Nechte si poradit od odborníků, kteří vám poradí nejen jakou sestavu cviků pravidelně opakovat, ale poupraví například i vaše držení těla a dovedou tak váš workout k dokonalosti. Sami si místo funkčního cvičebního plánu sestavíte většinou spíš jen mučící program.

3. Cvičit můžu přece i v pyžamu! Tak tedy nemůžete. Sportovní oblečení není vyráběno náhodou a díky speciálním materiálům vám pomůže k pohodlnějšímu tréninku i lepším výsledkům.

4. Rozcvička. Začít workout zvedáním stokilové činky není úplně dobrý nápad. Na začátku zahřejte tělo krátkým běháním v kombinaci s párem dřepů.

behani

5. Čas cvičení. I ten je rozhodující v tom, jak bude váš trénink úspěšný. Ideální je cvičení ráno, nastartujete se tak na celý den, který prožijete s dobrým pocitem, že pro sebe něco děláte. Dát si do těla můžete ale i odpoledne nebo k večeru. Po sedmé už to ale není tak úplně ono. Tělo je po celém dni unavené a vy po pár pohybech budete už chtít jen spát.  

Související články:

DETOX: 10 jednoduchých tipů, jak na něj
7 potravin pro ploché bříško
Workout v GIFech: 5 pohybů, které vás dostanou do formy
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama