Reklama

8 zásadních chyb, které nám ničí spánek

8 zásadních chyb, které nám ničí spánek 8 zásadních chyb, které nám ničí spánek Děláte je i vy?
8 zásadních chyb, které nám ničí spánek
{loadposition breadcrumb}

8 zásadních chyb, které nám ničí spánek

Děláte je i vy?

Pokud si myslíte, že být zdraví a fit vám zaručí sladké snění po celou noc a probuzení bez budíku, tak jste těžce na omylu. A proč? Existujehned několik drobností, které v otázce klidného spánku hrajou až podezřele důležitou roli.

Určitě musí existovat logické vysvětlení, proč se ráno cítíte, jako kdybyste nezamhouřili oko, říkáte si. Přitom jste přece šli spát už v 10!

TAK POZOR! My jsme se po spoustě „probděných“ nocí rozhodly, že zjistíme, co nám doopravdy brání spát. A přišly jsme rovnou na osm VELKÝCH chyb. Tady jsou…

1. Plný žaludek. Přejídat se není zdravé a už vůbec ne na noc. Večeři byste měli mít, maximálně tři hodiny před spaním.

2. Měkká matrace. Pro záda je zdravá především středně tvrdá matrace. Ani moc měkká, ani moc tvrdá.

3. Počítači a mobilnímu telefon dejte v noci sbohem. Chce to tmu a ticho!

4. Pekelné horko. Před zalehnutím je dobré vyvětrat. KYSLÍK, prosím!

5. Nepravidelný režim. Nemůžete jeden den spát 3 hodiny a druhý 12. Chce to pokud možno, krásných 7 hodin každou noc.

6. Alkohol. Po několika panácích je kvalita vašeho spánku naprosto příšerná.

tumblr_m9c0eum0Dv1qazkdco1_500

7. Vysoké a měkké polštáře. Každý se do nich rád zaboří, ale po ránu bude vaše krční páteř rozhodně nadávat.

8. Pozdní rozcvička. Myslíte si, že se po cvičení unavíte, ale opak je pravdou. Pamatujte: do fitka nejpozději 4 hodiny před spaním.

Související články:

5 největších chyb, které děláme při cvičení
Workout v GIFech: 5 pohybů, které vás dostanou do formy
7 jednoduchých důvodů, proč se nemůžeme zbavit únavy
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama