Reklama

6 tipů, jak bojovat s jarní únavou

6 tipů, jak bojovat s jarní únavou 6 tipů, jak bojovat s jarní únavou Taky se po zimě nemůžete znovu probrat k životu?
6 tipů, jak bojovat s jarní únavou
{loadposition breadcrumb}

6 tipů, jak bojovat s jarní únavou

Taky se po zimě nemůžete znovu probrat k životu?

Zima je pomalu u konce a i když slunce už občas vysvitne, pořád to na procházku v keckách a saku úplně nevypadá. A my už z toho trochu šílíme. Kromě slunce jsme ale objevili i pár jiným drobností, které nám na poslední chladné dny dodají trochu energie. A ne, nejde jen o kávu! Inspirujte se.

1. Pravidelný přísun vitaminů. Dopřejte si pořádnou porci ovoce i zeleniny. Každá fresh potravina vás nakopne k lepším výkonům.

2. Každý den kvalitní spánek. Jak na to? Nápovědu pro vás máme TADY.

3. Čas detoxu. Už naši předci věděli, že dodržení půstu je v předjaří prospěšné. Pokuste se pročistit a detoxikovat své tělo. Ideální jsou kopřivové čaje, březová míza nebo oblíbené májové bylinné víno.

4. POHYB! I když se nám to vždycky zdálo jako hloupost, hodina v posilovně nás nevyřídí, ba naopak. Třeba taková ranní rozcvička je vlastně malý zázrak Zkuste to.

5. Dejte STOP všem zlozvykům. Zkuste v rámci očisty těla odložit na měsíc třeba alkohol. Novoroční přípitek už přeci máme dávno za sebou.

stop_zlozvyk

6. Vyhněte se stresu. I když se to řekne o mnoho snáz, než jak se to celé realizuje v praxi, považujte odpočinek od tlaku ze všech stran za jarní nutnost. Zkuste si udělat čas na hodinku v sauně, na knížku nebo třeba na výstavu. Věnujte se chvilku zkrátka jen sami sobě.

+ A samozřejmě si užívejte prvních slunečních paprsků. Jakmile se objeví, vyrazte alespoň na krátkou procházku. 

Související články:

Workout v GIFech: 5 pohybů, které vás dostanou do formy
7 nejčastějších fitness hříchů
8 zásadních chyb, které nám ničí spánek
sledujte nás na instagramu
Reklama
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama