Reklama

Odbourejte špatné návyky a vyspěte se do růžova

Odbourejte špatné návyky a vyspěte se do růžova Odbourejte špatné návyky a vyspěte se do růžova Přejeme hezké sny!
Odbourejte špatné návyky a vyspěte se do růžova
{loadposition breadcrumb}

Odbourejte špatné návyky a vyspěte se do růžova

Přejeme hezké sny!

Spánek je základem všeho. Ovlivňuje naši náladu i zdravotní stav. V posteli trávíme průměrně 30 procent našeho života. Málo kdo to ovšem bere v úvahu a investuje do kvalitní matrace a roštu.

Pak není divu, že se budíme rozlámaní a bez energie. Není to ale jen o dobré posteli. Je třeba dávat pozor na mnohem více věcí a zbavit se některých zlozvyků, které nás přes noc ničí.

1. Sedm až osm hodin denně - bez debat. Možná vám někdy přijde spánek jako ztráta času. Pokud si na něj ale nevynahradíte dost času, na další aktivity stejně nebudete mít síly.

2. Rozhodně neplatí, že ideální délka spánku je 50 hodin týdně. Takhle to nelze počítat. Pokud budete spát od pondělí do pátku 4 a půl hodiny a přes víkend 14, budete se brzy cítit špatně.

3. Jeden polštář nestačí. Pokud spíte celou noc na zádech, dejte si další pod kolena. Ulevíte tak vašim bedrům a ráno se probudíte jako znovuzrození.

4. Odnaučte se spát na břiše. Není to dobré pro vaši krční páteř ani záda. Navíc se vám v této poloze hůře dýchá a tělo si neodpočine tolik, jako kdyby mělo větší přísun kyslíku.

5. Nepravidelná večerka způsobuje, že se brzy po probuzení cítíte unavení. Netušíte totiž, jak si přes den rozložit síly. Stanovte si čas, kdy budete pravidelně usínat. Brzy pocítíte změnu.

nrm_1410461490-sleepingwrong

6. Vsaďte na správný polštář. Existuje jich mnoho druhů. Nechte si tedy poradit, jaký je vhodný právě pro vás.

7. Pyžamo, prostěradlo i povlečení by mělo být z prodyšné látky, která zajistí správnou termoregulaci.

8. Telefon pod polštářem a notebook v objetí, to není ta správná cesta. Ani usínání u zapnuté televize, nebo se sluchátky v uších není zrovna zdravé. Snažte se usínat v klidu a v tichu, nenechte se ničím rozptylovat.

9. Před tím, než skočíte do postele, si v ložnici vyvětrejte - čerstvý vzduch dělá zázraky

10. Než usnete, myslete na něco, co vám dělá radost. Tak se vám totiž bude zdát něco opravdu sladkého...

Související články:

Studená sprcha: Zdravé trápení, které se vyplatí
4 potraviny, které dodají vašim vlasům život
Dopřejte pleti odpočinek: Tipy na domácí pleťové masky
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama