Reklama

Vyzrajte na menstruační bolesti pomocí jógy

Vyzrajte na menstruační bolesti pomocí jógy Vyzrajte na menstruační bolesti pomocí jógy Známe cviky, které vás zachrání!
Vyzrajte na menstruační bolesti pomocí jógy
{loadposition breadcrumb}

Vyzrajte na menstruační bolesti pomocí jógy

Známe cviky, které vás zachrání!

Tohle období prožívá každá z nás. Trvá obvykle 4-6 dní a dokáže nám vážně znepříjemnit život. Průběh periody je naprosto individuální, ovšem u většiny žen je doprovázen bolestmi v podbřišku.

V prvních dnech může jít až o nesnesitelné křeče, které potlačujeme různými pilulkami proti bolesti, což není zrovna ideální a zdravé.

Mnohem vhodnějším způsobem, jak nepříjemné pocity zahnat, je jóga.

Možná se budete divit, ale několik jednoduchých a časově nenáročných cviků, které můžete dělat v klidu domova, vám pomůže potlačit bolest. Díky nim se obejdete bez léku, zbavíte se špatné nálady a uděláte i něco pro své tělo.

Cvičení probíhá na zemi, ideálně na podložce. V první fázi si lehněte na břicho, dejte ruce za záda, zvedněte vrchní část trupu a bradu vzhůru.

1_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy

Dále se chytněte za kotníky (nárty) a pomalu se prohýbejte v zádech.

5_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy

V této poloze vydržte, 4x se zhluboka nadechněte.

2_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy

Poté se začněte zlehka houpat dopředu a dozadu.

3_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy

Po pěti až deseti nadechnutích povolte, pomalu uvolněte ruce i nohy na podložku a chvilku odpočívejte. Celé cvičení můžete znovu opakovat, dokud bolest nepoleví.

8_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy

Související články:

Neubližujte si! 5 mínusů pro tělo s nedostatkem vody
Pečujte o své zuby: Známe potraviny, které je ochrání
5 věcí, za které by se ženy měly přestat stydět
sledujte nás na instagramu
Přihlásit se k odběru newsletteru
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama